Heb hier eerlijk gezegd nog nooit een student met zo'n ding opgezien als ze hun diploma gingen ophalen. Volgens mij kijk je teveel amerikaanse seriesquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:27 schreef Miss_mini het volgende:
Hoe heet eigenlijk zo,n hoedje wat studenten meestal op hebben,als ze hun diploma krijgen?
neej klopt idd,hier ook niet.In amerika bedoelde ik ook,sorry dat was ik vergeten erbij te zetten.quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:39 schreef Lod het volgende:
[..]
Heb hier eerlijk gezegd nog nooit een student met zo'n ding opgezien als ze hun diploma gingen ophalen. Volgens mij kijk je teveel amerikaanse series
neej helaas geen roeptoeter,die gebruiken ze nu bij het EKquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:40 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Een roeptoeter?
Ik weet wat je bedoelt, weet niet hoe het heet, maar volgens mij is dat een strict Amerikaanse traditie (gelukkig maar...).
Graduation Cap is het dus wel. Het is ... verdorie ... iets met graduation en 'cap' aan het einde.quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:59 schreef beyond_cool het volgende:
Graduation Cap is het dus niet. Het is ... verdorie ... iets met kwast en 'door' aan het einde.
Adhemar van Nero heeft ook altijd zo'n ding op ...
Ja, en Lucille is alwetend.quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:02 schreef beyond_cool het volgende:
Oh ja? Er is nochtans een goede nederlandse naam voor.
En zoals Lucille zei, als het in het Engels moet is het een HAT en geen CAP!
Kwispedoor?quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:59 schreef beyond_cool het volgende:
Graduation Cap is het dus niet. Het is ... verdorie ... iets met kwast en 'door' aan het einde.
Adhemar van Nero heeft ook altijd zo'n ding op ...
Thanks..quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:56 schreef Kiedis het volgende:
Kijk hier Hoe heet een vierkante hoed met kwast?
Graduation Cap dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |