Het gaat om het ideequote:Op donderdag 24 juni 2004 19:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat zal lekker fikken
En het gloeit nog lang na, da's ook wat waard...quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:01 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Het gaat om het idee![]()
word je niet zeeziek in zo'n ding?quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:05 schreef Brighteyes het volgende:
Deze heb ik dinsdag gekocht, en ik denk dat ik daarop ga liggen kijken... no way dat daar de fik in gaat, ligt veel te lekker!
[afbeelding]
whoeiii dat is pas een uitdaging!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:26 schreef Spideyman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tijd voor het hardere werk.
De Oresundsbrug verbind Zweden met het Europese vasteland. Een brug van zo'n vier kilometer lang, die gaan we met z'n allen oranje verfenHA!
Het Deense deel zit geloof ik een stuk onder water.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:50 schreef kreischer2000 het volgende:
Alleen het Zweedse deel dan
Anders had ik niks om in de hens te steken, IK MOEST WEL!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:38 schreef Monkeylover het volgende:
[..]
ga je schamen!
ok ok, vooruit.. als je em maar wel afbrand indien we verliezenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Anders had ik niks om in de hens te steken, IK MOEST WEL!
en dan willen we de foto's zienquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:40 schreef Monkeylover het volgende:
[..]
ok ok, vooruit.. als je em maar wel afbrand indien we verliezen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |