Je bent wel in Oranje-mood nu he? ga je d'r niet spijt van krijgen als we de halve finale niet halenquote:
Op welke dag leef jij?quote:Op maandag 28 juni 2004 00:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je bent wel in Oranje-mood nu he? ga je d'r niet spijt van krijgen als we de halve finale niet halen
................................................?quote:Op maandag 28 juni 2004 01:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Op welke dag leef jij?
Komende woensdag, de halve finale wedstrijd voetbal enzo...quote:Op maandag 28 juni 2004 01:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Op welke dag leef jij?
Heb zelf problemen met DVDBoxofficequote:Op zondag 27 juni 2004 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik moet DVDSoon nog eens proberen, heb nu DVDBoxoffice (NTSC) en Play (PAL) geprobeerd en ben over beide erg te spreke, relatief snel en goedkoop.
Tegelijk met mijn zusjequote:Op maandag 28 juni 2004 11:18 schreef BMH het volgende:
Ik ben vrijdag jarig
quote:Op maandag 28 juni 2004 11:18 schreef BMH het volgende:
Ik ben vrijdag jarig,
Kijk, dat is tenminste boeiend nieuws!quote:Op maandag 28 juni 2004 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tegelijk met mijn zusje
Euj! er kwam nog wat achter de komma!quote:Op maandag 28 juni 2004 11:47 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
[..]
Kijk, dat is tenminste boeiend nieuws!
![]()
Zelda: Four Swords USA komt al deze kant opquote:Op maandag 28 juni 2004 11:18 schreef BMH het volgende:
Ik ben vrijdag jarig, dus ik ga weer wat leuke games halen. Zelda: Four swords USA import als eerste. Mario golf misschien ook voor 28 euro
quote:Op maandag 28 juni 2004 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat krijg je wel van DVDBoxofficeEn ook je status kan je zien, alleen daar moet je inloggen
Nog geen mail gehad..quote:You will receive a follow-up email once your order has been shipped.
Staat er al : Speelbare Import game lijst (FreeLoader of Action Replay)quote:Op maandag 28 juni 2004 22:13 schreef speknek het volgende:
Misschien overigens wel handig voor in de OP, Freeloader compatibilities:
http://chrisjm.myby.co.uk/fl/eu.htm
Alhoewel. Ik ben natuurlijk toch de enige dork met een 1.04.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |