Omdat jij het bentquote:Op zondag 27 juni 2004 15:15 schreef mordradead het volgende:
[..]
+ nog verzendkosten....
Nog niet gezienquote:Op zondag 27 juni 2004 17:02 schreef Rahl het volgende:
[..]
pics?
Voor 10-15 euro wel. Verder niet zo bijzonder,quote:Op zondag 27 juni 2004 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overigens, is Capcom Vs SNK 2 EO een beetje een leuke game?
quote:Op zondag 27 juni 2004 20:57 schreef _Administr8or_ het volgende:
Als het een PAL game is wel.
En volgens mij zijn de games bij Play.com allemaal PAL games.
Als er US(NTSC) bij staat, dan kun je ze alleen afspelen met bijvoorbeeld een freeloader
ja. ze vinden alleen dat de UK niet bij europa hoort.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:52 schreef Adelante het volgende:
even een (dom) vraagje tussendoor: de games uit de mezzin prijslijst die
van bijv dvdsoon of play afkomen, werken die ook op m'n NL cube uitgave?
dit omdat er bij play uitdrukkelijk staat vermeldt dat de games alleen op
een UK cube werken en ik zelf denk dat er net zoals met dvd's iets van
een regional code bestaat
Tot zover de geweldige post van fucksel.quote:Op zondag 27 juni 2004 21:05 schreef Fuxl het volgende:
[..]
![]()
het probleem is alleen dat ze hem bij de meeste filialen niet hebben..quote:Op zondag 27 juni 2004 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Burnout 2 is bij d FRS voor 15 euro te koop, daarvor zou ik hem niet importeren...
Misschien hlpt het als je mailt of belt? Dat lijkt me makkelijker dan alle fillialen aflopenquote:Op zondag 27 juni 2004 23:07 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
het probleem is alleen dat ze hem bij de meeste filialen niet hebben..
Ik ben er namelijk ook naar op zoek
Ja, ik hoor daar meer mensen over, maar ik heb er echt geen problemen mee... Ik verwacht altijd mijn bestelling binnen een week, maar hij is er binnen 4 dagen meestal.quote:Op zondag 27 juni 2004 23:06 schreef speknek het volgende:
Play is wel goedkoop, maar het gaat echt steeds trager lijkt het wel.
Dat was ik ook van plan, want tot nu toe heb ik in Eindhoven en Venlo gekeken, maar daar hadden ze het spel nietquote:Op zondag 27 juni 2004 23:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien hlpt het als je mailt of belt? Dat lijkt me makkelijker dan alle fillialen aflopen
Mijn bestellingen van Play.com zijn er ook altijd binnen 4 dagenquote:[..]
Ja, ik hoor daar meer mensen over, maar ik heb er echt geen problemen mee... Ik verwacht altijd mijn bestelling binnen een week, maar hij is er binnen 4 dagen meestal.
via i-net issie ook al niet meer beschikbaar...quote:Op zondag 27 juni 2004 23:07 schreef _Administr8or_ het volgende:
het probleem is alleen dat ze hem bij de meeste filialen niet hebben..
Ik ben er namelijk ook naar op zoek
Bij dvdsoon zul je waarschijnlijk geen PAL-games vinden.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:59 schreef Adelante het volgende:
bedankt jongens....
dvdsoon eens gaat proberen dan:Burnout 2: Point Of Impact Wario Ware Inc. Mega Party Game
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |