quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:27 schreef Tony-Soprano het volgende:
thanks roy, you're the man!
Wacht! Ik dacht dat die nu/binnenkort 15 euro is bij de Intertoys of Bart Smit.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:39 schreef Tony-Soprano het volgende:
ik denk dat ik resident evil 0 ook bestel.
die is maar 19.99
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:27 schreef Tony-Soprano het volgende:
thanks roy, you're the man!
Krantje van vorige week? Volgens mij stond daar wel wat GC in hoor, in de buurt van de XBox (maar weet het natuurlijk niet zekerquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:48 schreef Thomper het volgende:
[..]
Opvallender is dat in het nieuwe Dixons foldertje niks over de GameCube staat. Een pagina GBA, pagina Xbox, pagina PC en pagina PS2 maar nergens GameCube. Nu ook geen GC in NL-Dixonssen?
* Ghandixx hoopt nog steeds dat het allemaal te maken heeft sanity effectquote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:28 schreef Tony-Soprano het volgende:
het is misschien voor de meeste van jullie oud nieuws, maar ik ik las laatst dat er sterke geruchten zijn dat silicon knights too human exclusief op de xbox gaat uitbrengen... EN BEDANKT NINTENDO!![]()
ik vraag me af in hoeverre ninty nog luistert naar de gamer: geen online play, steeds minder support.
wat vinden jullie trouwens van dat geleuter dat nintendo de cube wil blijven supporten als de revolution uitkomt? ik durf te wedden dat voor die tijd alle 3rd party support al gedropped is
http://www.tweakers.net/nieuws/33032quote:Britten kunnen Nintendo GameCube nu voor £39.99 kopen
GameIndustry schrijft dat de Nintendo GameCube in Engeland nu al voor 39,99 pond over de toonbank gaat. Vorig jaar lag een uitfasering van de console in de planning, maar na een prijsverlaging tot 79,99 pond bleken de verkopen dermate te stijgen dat de GameCube toch niet uit de handel ging. Zelfs nu de prijs door retailer Index wederom verlaagd is - met meer dan 50 procent - tot 39,99 pond, beweert Nintendo dat het apparaat nog niet uit de collectie gaat. De prijsverlaging van deze retailer zal echter waarschijnlijk geen grote verandering in de officiële prijs tot gevolg hebben. Tot nu toe liep de GameCube nog niet zo goed in Engeland; met name de Xbox wist een groot gedeelte van het marktaandeel te vergaren.
Da's cheap gamen!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmmm, iemand dit nieuwsartikeltje al gelezen?
[..]
http://www.tweakers.net/nieuws/33032
http://www.gamesindustry.(...)on_name=ret&aid=3672
Das omgerekend maar ¤60,-
zilverquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:55 schreef Adagio het volgende:
Paars overruled alles
zwartquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:06 schreef Tain het volgende:
[..]
zilver![]()
zeg dat nog eens heel hard voor roy en gieling?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:48 schreef xman het volgende:
Ik heb metroid toch maar weer opgepakt, nadat ik hem (uit verveling) een jaar heb laten liggen.
Maar hij wordt steeds spannender man!
Optieveren Zilver glanst beter...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:55 schreef Adagio het volgende:
Paars overruled alles
Whehe, dat ding is om te gamen, niet om op te poetsen...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Optieveren Zilver glanst beter...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |