Ik kon hem niet uistaan. Als je met je bootje door de luchtvliegt heb je een viewdistance van +- 40 meterquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:34 schreef Tony-Soprano het volgende:
heel veel plezier oksel! laat je even weten hoe ie is?![]()

Heb je evenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:30 schreef Oksel het volgende:
Ik heb gister Skies of Arcadia Legends gescoord..En dat ga ik NU spelen..

Da's inderdaad het enige min-punt (of je moet gaan miepen over de graphics, maar dat boeit mij persoonlijk veel minder), maar er valt wel mee te leven hoor, de game is verder echt goed genoeg.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik kon hem niet uistaan. Als je met je bootje door de luchtvliegt heb je een viewdistance van +- 40 meteren om de 30 sec kom je in een gevecht van +- 2 a 4 min
![]()
. Het is bijna onmogelijk om van punt A naar punt B te gaan zonder 20 keer te moeten vechten.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

En ik heb 'm tweedehands bij DimPlus weg (hadden er toen zelfs twee staan) en ik had nog zoiets van, ach, laat ik die eens proberenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:14 schreef Oksel het volgende:
Leuke game tot nu toe! Qua gevechten heeft het wat weg van Golden Sun.Golden Sun!
Maar Skies of Arcadia Legends is nu al moeilijk verkrijgbaar.. gaat een wanted game worden.. mark my words..

Het is een port met een paar extra's. Daarom komt het "legends" gedeelte ook achter de normale naam.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:21 schreef Tony-Soprano het volgende:
is dit nou een port van het dreamcast spel skies of arcadia?
en waar kan je dat spel nog krijgen?

Daar komt nog bij dat de game een vleugje zelfde met zich meedraagtquote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
En op MSN is het LuukMaar ok, Luc dus. Als Luc Nilis, en Luc Besson.
Hmm, redelijk positief iedereen dus, nou wil ik hem ookMOrgen eens bij Replay langs

Leuk voor in de vakantiequote:Your order for "P.N.03" has been posted.
Please allow 3-5 days for delivery.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |