Is traag van begrip?quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wie het laatst lacht enzo.
Viewtifull Joe kost nog maar 14,99 pond bij Play.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 07:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
P.N. 03 bij Play.com nog maar 10 pond. Voor die prijs heb ik hem maar besteld ook
Tis een Gamecube demo van Spaceworld 2000.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:43 schreef Young_David het volgende:
[..]
(c) 2000 Nintendo ...
Rebirth .... wazda?
Ach, je moet niet luisteren naar geruchten. Tenzij ik ze post natuurlijkquote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:28 schreef Tony-Soprano het volgende:
het is misschien voor de meeste van jullie oud nieuws, maar ik ik las laatst dat er sterke geruchten zijn dat silicon knights too human exclusief op de xbox gaat uitbrengen... EN BEDANKT NINTENDO!![]()
ik vraag me af in hoeverre ninty nog luistert naar de gamer: geen online play, steeds minder support.
wat vinden jullie trouwens van dat geleuter dat nintendo de cube wil blijven supporten als de revolution uitkomt? ik durf te wedden dat voor die tijd alle 3rd party support al gedropped is
Onzinquote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:28 schreef Tony-Soprano het volgende:
het is misschien voor de meeste van jullie oud nieuws, maar ik ik las laatst dat er sterke geruchten zijn dat silicon knights too human exclusief op de xbox gaat uitbrengen... EN BEDANKT NINTENDO!![]()
ik vraag me af in hoeverre ninty nog luistert naar de gamer: geen online play, steeds minder support.
wat vinden jullie trouwens van dat geleuter dat nintendo de cube wil blijven supporten als de revolution uitkomt? ik durf te wedden dat voor die tijd alle 3rd party support al gedropped is
De games die op het eind van een console leven op de markt komen zijn altijd de beste games. Kijk maar naar de n64: Conker's bad fur day, Perfect dark, paper mario enzquote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En er wordt altijd gezegd dat de oude console ondersteund zal worden, ook als de nieuwe uitkomt, dat zei Sony ook, en zal M$ ook weer zeggen. Dat is overigens nog een jaartje ofzo, om af te maken wat er nog in development isNiet alles serieus nemen
veel wel maar al je op PAL clickt dan krijg je de pal games only en daar zitten de meeste tussen zonder Creditcard...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:09 schreef Tony-Soprano het volgende:
thnx roy.
misschien een domme vraag, maar wat is dat met die mezzin price compare?
zijn dat weer online shops waar je een credit card voor nodig hebt?
Als je niets te doen hebt moet je Pikmin eens een keer proberen. Anders moet je gewoon wachten op deel 2quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:47 schreef Tony-Soprano het volgende:
burn out 2 lijkt me wel kicks.
en skies of arcadia. maar ik kan ze nergens vinden (woon in den haag)![]()
wat pikmin betreft: is ie echt heel erg de moeite waard of kan ik beter wachten tot deel 2 uitkomt?
hij ligt wel voor 19 euro bij tracks op schiphol... voor wie interesse heeftquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pikmin 1 is erg kort en makkelijk. Beter wachten op deel 2 denk ik
Yep. De gameplay is ook drastisch aangepakt. Je hebt nu het bevel over 5 soorten pikmin + nog een paar andere diersoorten op de planeet. De andere diersoorten zullen je bevelen gehoorzamen als je hun moeder doodtquote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:01 schreef Tony-Soprano het volgende:
in deel 2 zit ook een multi player he? dat lijkt me ook een stuk leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |