Ik heb natuurlijk geen flauw idee welke spellen je al hebt. Maar binnen drie weken komt Tales of Symphonia uit (moet je wel uit Canada importeren). En Splinter Cell volgens mij tegelijkertijd in Europa.quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:01 schreef Tony-Soprano het volgende:
aan driver 3 missen we niks.
dat spel krijgt een 5.4 op ign.com en ik moet zeggen dat ik mij 9 van de 10 keer in hun oordeel kan vinden.
gelezen op ign.com: burnout 3 komt niet naar de cube, omdat dit spel zich grotendeels online afspeelt en we weten allemaal hoe nintendo tegenover online gaming staat.
anyways: ik heb deze vraag al een paar keer gesteld, ik hoop dat ik nu wat reacties krijg.
ik was eind mei jarig en heb behoorlijk wat euro's geint.
ik wil een nieuw gc spel, want ik ben ZO uitgekeken op de games die ik nu heb.
heeft iemand suggesties? mijn voorkeur gaat uit naar (realistische) racers, rpg's, adventures, actie.
het grote probleem is dat de games die ik ECHT graag wil nog zo lang op zich laten wachten en ik moet nu echt wat nieuws hebben.
ik heb 19 games, maar die kan ik ondertussen niet meer zien!
alvast bedankt voor de reacties!
Ik heb connecties met de TPG dat ze 2 postzegels ook accepterenquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:02 schreef mordradead het volgende:
[..]
nou, ik deed hem open haalde hem eruit bleef het cadeaupapier in de envelop zittentrouwens.... jij had er 2 postzegels op geplakt, meestal als ik games op de post krijg zitten er 4 op... wil je dat ik strafport moet betalen ofzo
Ik zit bij die onderste 16 %quote:Hoeveel game jij in de week
Nooit. (39.73%)
0-2 uur per week. (29.08%)
3-6 uur per week. (14.87%)
Langer. (16.32%)
Het is zo goed als onmogelijk om uitgekeken te raken op SSX3. Ik neem dus maar aan dat je die niet hebt?quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:01 schreef Tony-Soprano het volgende:
ik ben ZO uitgekeken op de games die ik nu heb.
heeft iemand suggesties?
Ja.quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:50 schreef Markster het volgende:
fun anyone is toch van sony ?
Wel dus. 24 september en dan is hij hier eindelijk. Niks bevestigd over die Sinterklaas enzo, maar ik denk niet dat ze na 2 jaar neus peuteren even snel de USA versie over zetten. Althans, dat hoop ik.quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:49 schreef gieling het volgende:
ik wist niet dat ie ook naar NL kwam![]()
* Meldquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:52 schreef Seal_force het volgende:
heeft iemand hier Mario golf?
niet slechtquote:Op vrijdag 25 juni 2004 07:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
P.N. 03 bij Play.com nog maar 10 pond. Voor die prijs heb ik hem maar besteld ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |