morgen ga jij toch?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:26 schreef Oksel het volgende:
.. er is vandaag een gamemeet bij Gieling..En ik word niet uitgenodigd..
Oh, nou dan heb ik het verkeerd begrepen van lexiequote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is geen meet. Ik ga er gewoon op bezoek. Elke keer dat ik naar Kepler ga, of Lexie en Fliepke naar elkaar gaan is toch ook geen meet
Ik zal het er eens over hebben, en het woord "bier" niet laten vallenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:46 schreef Oksel het volgende:
Anders komt Gielding morgen ook.. gaattie voor het voetbal weer weg. Istie weer op tijd thuis!
In ieder geval niet als zijn moeder in de buurt isquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zal het er eens over hebben, en het woord "bier" niet laten vallen
Uiteraard.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:41 schreef Tony-Soprano het volgende:
animal crossing komt dus na 2 jaar ook naar europa.
ik weet niet wat ik van dit spel moet verwachten.
is het online btw?
De Nintendo DS versie zal WEL online support hebben. Misschien d8 je daar aan.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:10 schreef Tony-Soprano het volgende:
lol...![]()
maar ik meende zoiets gelezen te hebben...
vrijdag al? Ow, dat wist ik nog niet eens. Info. Yep. Resident evil 4, Metroid Prime 2: echoes, Paper mario 2, Prince of persia 2, bla bla bla. E3 special dusquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:31 schreef Thomper het volgende:
Ach ja, eigenlijk zou de game 30 euro moeten kosten als hij niks nieuws bevat na 2 jaar.
Ik bedoel, om na twee jaar een game te verkopen die in Amerika al lang te koop is voor 20 dollar, omgerekend zelfs maar zo'n 15 euro, hier voor 60 euro te verkopen...
Iemand trouwens al info over de nieuwe N-Gamer die vrijdag verschijnt?
Goh hoe kom je erop..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:37 schreef BMH het volgende:
[..]
vrijdag al? Ow, dat wist ik nog niet eens. Info. Yep. Resident evil 4, Metroid Prime 2: echoes, Paper mario 2, Prince of persia 2, bla bla bla. E3 special dus![]()
Op de website staat wel al de cover:quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:40 schreef Thomper het volgende:
[..]
Goh hoe kom je erop..![]()
![]()
Ik bedoel meer qua cover of que specials NIET E3 enzo.![]()
![]()
Weet je zeker dat ze hem niet per ongeluk hebben vervangen met Cross Weekly? Die hebben wel van die hele stylised, maar saaie covers.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Op de website staat wel al de cover:
[afbeelding]
Ik vind em wat kaal.
Het schijnt dat er dus wel veranderingen zijn doorgevoerd, niet grafisch maar dan met Nederlandse feestdagen zoals Sinterklaas.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:31 schreef Thomper het volgende:
Ach ja, eigenlijk zou de game 30 euro moeten kosten als hij niks nieuws bevat na 2 jaar.
Ik bedoel, om na twee jaar een game te verkopen die in Amerika al lang te koop is voor 20 dollar, omgerekend zelfs maar zo'n 15 euro, hier voor 60 euro te verkopen...
Iemand trouwens al info over de nieuwe N-Gamer die vrijdag verschijnt?
Tsja, ik zou ze eens bellen. Dat kan altijd helpen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:01 schreef Ghandixx het volgende:
[..]
Het schijnt dat er dus wel veranderingen zijn doorgevoerd, niet grafisch maar dan met Nederlandse feestdagen zoals Sinterklaas.
En nu je het toch N-Gamer hebt: ik moet even mijn klachten kwijt. Ik heb me nu ongeveer 2 maanden geleden geabboneerd. Ik zou de Zelda bonus disc krijgen en nog wat oude nummers en dan voor de rest alleen nieuwe. Vorige week heb ik de disc ontvangen en ik heb nog geen EEN nummer ontvangen.
![]()
Daarom komt het spel ook 2 jaar te laat uit. Elk land krijgt zijn eigen feestdagen en speciale gebeurtenissen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:08 schreef Thomper het volgende:
[..]
Tsja, ik zou ze eens bellen. Dat kan altijd helpen.
Qua feestdagen: tsja, ik hoop het ook, maar geloof er niet te veel in. Nintendo dat moeite doet voor lokalisatie? HA!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |