Heb ik er ooit nog in 'gepromote'. Helaas houdt ie de lijst niet meer bij.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:45 schreef Thomper het volgende:
[..]
Staat er al : Speelbare Import game lijst (FreeLoader of Action Replay)
1&2 vond ik offline ook aardig te spelen hoor , ook in split screen , en ik weet dat ze bij 3 naar kaart battles zijn gestapt maar aan de andere kant was ik teleurgesteld dat FF:CC niet meer dan de titel bevatte , en ik toch meer houd van turn based rpg'squote:Op maandag 28 juni 2004 23:14 schreef speknek het volgende:
Maar is 1&2 niet alleen maar leuk als je heel veel geld online uitgeeft?
high res ook niet?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 08:41 schreef HomerJ het volgende:
Doet het niet
Ik zie maar 1 linkquote:Op dinsdag 29 juni 2004 08:43 schreef BMH het volgende:
[..]
high res ook niet?
ik zie hem gewoon liggen bij een gameshop bij mij om de hoekquote:Op maandag 28 juni 2004 22:15 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ik wil heel graag harvest moon ergens kopen (liefst de PAL versie) maar die is overal niet leverbaarecht balen. Weten jullie niet waar ik die wel nog kan kopen?? Op die amerikaanse sites bieden ze harvest moon ook wel aan maar ik heb geen credit card
Ik kijk niet meer, ik haal dit spel toch wel!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 07:46 schreef Chocobo het volgende:
2 minute footage van Resident Evil 4 !!
http://s.streamingmovies.(...)_062804_1_wmvlow.wmv
[afbeelding]
Is dat zo?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dat de GB wel beter verkoopt![]()
die verkoopt evenveel als de PS2quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:35 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Is dat zo?
Dat is dan helemaal grappig.
Dat vind ik veel minder vreemd.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:36 schreef Tony-Soprano het volgende:
nee, dat is HEEL triest!
eigenlijk is het ook triest dat de xbox het beter doet dan de cube.
ik vind het ook niet erg hoor, op de cube haal ik gewoon spelletjes die ik op de XBox mis.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tja, ach, ik heb me erbij neergelegd dat de Cube nummer 3 is qua verkopen, maar dat interesseert meniet zo heel veel. Tis niet goed voor (en van) Nintendo, maar er komen nog altijd meer Cube games die me interesseren dan op de Xbox.
Overigens kan je met 3 consoles nooit misgaan
dan maar een eigenlijst maken?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 01:24 schreef Dromer het volgende:
[..]
Heb ik er ooit nog in 'gepromote'. Helaas houdt ie de lijst niet meer bij.
Precies, de goede games haal ik gewoon voor elke console apartquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:41 schreef Fliepke het volgende:
[..]
ik vind het ook niet erg hoor, op de cube haal ik gewoon spelletjes die ik op de XBox mis.
Boeit me geen drol hoeveel andere mensen een cube hebben.
Al is mijn animal crossing uit australie nog steeds niet shipped, de 13e besteldquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies, de goede games haal ik gewoon voor elke console apartAl gebruik ik de Xbox vooral voor LIVE.
Het leuke om te melden is dat in de USA de software verkopen van mei voor elke console gedaald zijn, behalve die van de Cube, die zijn 23 % gestegen. Pokemon![]()
Dat heb ik even gespeeld in de winkel, maar daarvoor moet je toch echt stom of jong voor zijn om dat leuk te vinden. Wat een elcheapo gameplay.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pokemon dusGeheid succes nog steeds wa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |