Ja maar hoe weet ik dan dat ik bij een kapper binnen zit die iets met mijn haar kan dat ík leuk vind?quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:07 schreef 205_Lacoste het volgende:
Tja als je bij een kapper binnenstapt om alleen even te vragen wat je het beste met je haar kunt doen lijkt me een beetje raar. Als jij gewoon bij de kapper binnenkomt om je te laten knippen en dan vraagt wat ze voor een advies hebben dan kost dat natuurlijk niets.
Het is nu gewoon lang en steil. Dus 'anders' is al als er laagjes in komen, of een Sjors-van-GTST-kapsel.. Het hoeft niet ráárquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:41 schreef DJ-Maurits het volgende:
Hoe 'anders' is 'anders'? Doe er alsjeblieft niets iets met rare kleuren, pieken of knopen mee...
Zie steeds meer vrouwen in m'n omgeving hun uiterlijk verpesten met zogenaamd gewaagde kunststukjes...
Gelukkig maar...quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:58 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Het is nu gewoon lang en steil. Dus 'anders' is al als er laagjes in komen, of een Sjors-van-GTST-kapsel.. Het hoeft niet ráár
Hier is het wel héél kort..quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:02 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Gelukkig maar....
*Gaat even op zoek naar een plaatjes van "Sjors"....
Pony heb ik al gehad, was geen goed plan. Ik ben wel tevreden met het vooraanzicht als mijn haar in een staart zit, maar het is gewoon te lang en te dun aan het worden.quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:05 schreef p-etr-a het volgende:
Zo kort?
Je kan toch ook gewoon iets korter, en dan wel met laagjes inderdaad, misschien een klein beetje pony ofzo... kijk gewoon wat mooi staat bij jouw hoofd, maar echt helemaal afknippen is best zonde hoor. Ik heb het ook eens gedaan, maar gelukkig is het nu (5 jaar later) weer op de oude lengte.
het lijkt voller ja.quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:06 schreef bloempjuh het volgende:
Ik wil eigenlijk vooral een (groot) stuk van mijn haar af hebben omdat 't zo dun is geworden. In de hoop dat 't daarna weer iets dikker wordt..
Of is dit een fabeltje?
Als je het idd te dun vindt worden, moet je het gewoon doen.. Maar alsjeblieft niet teveel eraf.. ik vind dat altijd doodzonde..quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:06 schreef bloempjuh het volgende:
Ik wil eigenlijk vooral een (groot) stuk van mijn haar af hebben omdat 't zo dun is geworden. In de hoop dat 't daarna weer iets dikker wordt..
Of is dit een fabeltje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |