abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 juni 2004 @ 11:58:14 #1
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_20148546
Ik weetniet of dit het goede forum is...

maar ik had dus eergisteren getraint.. fitness..
ik had daar erg spierpijn van.. dit werdt gisteren steeds erger, kreeg ook buikpijn...

ik lag gisteravond in me bed, en was helemaal aan het trillen... me hele lichaam ik heb toen een wollen deken gepakt en ben dr lekker warm onder gaan liggen.. het trillen verdween toen, wel raar want het was helemaal niet koud.

vanochtend wordt ik wakker, onwijs licht in me hoofd.. nog steeds spierpijn maar iets minder.. maar.... ik ging naar de wc en het liep me echt als water tussen me billen door.. heel erge diareee... ik heb gisteren niks ergs gegeten.

Wat zou dit kunnen zijn? Me ouders hebben ook hetzelfde gegeten als mij en hebben nergens last van. Ook nog steeds buikpijn, en het is net water... die ontlasting echt super super dun. :S
iets
pi_20148618
Had ik laatst ook. Ook zomaar zonder enige reden. Gaat wel weer over..Waarschijnlijk gewoon beetje grieperig ofzo. Beterschap iig!
It's hypocritical of you, do as you say, not as you do.
  donderdag 24 juni 2004 @ 12:05:20 #3
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_20148759
Buikgriep...

Dit heerst heel erg, komt ineens op, maar verdwijnt na een paar dagen tot een week.
Succes
Geluk is een richting, geen punt
  † In Memoriam † donderdag 24 juni 2004 @ 12:07:07 #4
91830 MaximusTG
pi_20148815
Ik voel me ook heel kut. Gister zonder reden neergeslagen, bek kapot en enkel verzwikt.
  donderdag 24 juni 2004 @ 12:11:11 #5
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_20148946
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 12:05 schreef Yvonnetje het volgende:
Buikgriep...

Dit heerst heel erg, komt ineens op, maar verdwijnt na een paar dagen tot een week.
Succes
een week :S:S:S
1 dag!! dan moet het weg zijn

Wat kan je doen... om dit sneller over te laten gaan?
Veel Thee drinken?
En rustgevende dingen eten voor je buik? Zodat alles weer beetje normaal wordt daar beneden?
iets
pi_20149171
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 12:11 schreef Ickeane het volgende:

[..]

een week :S:S:S
1 dag!! dan moet het weg zijn

Wat kan je doen... om dit sneller over te laten gaan?
Veel Thee drinken?
En rustgevende dingen eten voor je buik? Zodat alles weer beetje normaal wordt daar beneden?
Veel drinken want je verlies namelijk heel veel vocht door de diarree.
Misschien kun je ook iets van ORS poeder nemen, verkrijgbaar bij apotheek/drogist.
Dat vult namelijk je vocht en mineralen tekort aan in je lichaam als je erg aan de dunne bent.
Verder veel rusten en proberen 'stoppende' dingen te eten, zoals witbrood, bananen enz enz.
Bouillon is ook wel ok trouwens om te drinken.
Neem een paracetamolletje en duik onder de wol, helaas als je de buikgriep hebt is dit niet binnen 1 dag verholpen
pi_20149182
overtraint?
http://www.snowzone.nl
pi_20149228
Train je vaker of was dit een eerste keer sinds tijden dat je sport (gezien de spierpijn)? Je lichaamsinspanning kan namelijk samenhangen met de werking van de darmen waardoor je flink aan de dunne kan raken.

Als je vaker traint dan had je mogelijk al een virusje of iets onder de leden en is je lichaam door het sporten extra vermoeid en kan daardoor geen weerstand meer bieden.

Gaat vanzelf wel weer over
pi_20149357
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 12:20 schreef 205_Lacoste het volgende:

Gaat vanzelf wel weer over
Precies, maar mocht het langer dan 3-5 dagen aanhouden zou ik toch even naar de huisarts gaan.
Vooral als je al die tijd aan de diarree blijft.
pi_20149654
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 12:25 schreef Kimmster het volgende:

[..]

Precies, maar mocht het langer dan 3-5 dagen aanhouden zou ik toch even naar de huisarts gaan.
Vooral als je al die tijd aan de diarree blijft.
* 205_Lacoste eens is. Diarree kan ernstige uitdrogingsverschijnselen tot gevolg hebben. Véél drinken dus (water, thee, lauwe cola maar géén koffie etc).
  donderdag 24 juni 2004 @ 14:00:26 #11
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_20152027
Je lichaam kan zo'n 3 dagen zonder vocht. Duurt het langer, bel dan idd gelijk je huisarts.

Houd ondertussen in de gaten of je niet uitgedroogd bent (druk op je onderarm, blijft het wit = niet goed. Rek een velletje van je vinger op, blijft het staan = niet goed) Bij twijfel natuurlijk altijd ha bellen!

Als het dus buikgriep is, kan je niets anders doen dan uitzieken. Moet je echt weg, kan je een diarree-remmer slikken, met het gevaar een week niet naar de wc te kunnen...
Geluk is een richting, geen punt
pi_20152113
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 14:00 schreef Yvonnetje het volgende:

Als het dus buikgriep is, kan je niets anders doen dan uitzieken. Moet je echt weg, kan je een diarree-remmer slikken, met het gevaar een week niet naar de wc te kunnen...
Precies, maar het moet er toch uit op de een of andere manier.....
Niet doen dus, tenzij het echt niet anders kan.
pi_20154094
Dat heerst volgens mij, heb er deze week ook al last van gehad......griepje denk ik.
pi_20155833
OP verplaatst naar: [Centraal] Griep - Wie is ook getroffen?
Ook veel tips..
Deze dicht.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')