Anders ik welquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:19 schreef Quacker het volgende:
[..]
Quacker hoopt met je mee
Je kunt vragen aan de mensen die je geinvite hebt om die invite even door te sturen naar Jump. Die weet er vast wel raad meequote:Op donderdag 24 juni 2004 20:17 schreef Monkeylover het volgende:
kan je invites weer doorsturen?
Ja!quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:11 schreef deedeetee het volgende:
[..]
( en.... is 't gelukt)
Jij ben dus de geene die mijn gmail acunt mogelijk heeft gemaakt erg bedanktquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:07 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ja!
Uiteraard
Owquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:21 schreef bartos het volgende:
[..]
Jij ben dus de geene die mijn gmail acunt mogelijk heeft gemaakt erg bedankt![]()
![]()
Maar hoezo zei je naar lang w8en want ik heb me pas 2 dagen trug aangemeld.
Pop Goes The GMail (link staat in de OP) werkt ook met incredimail. Toen ik programmaatje opsterte zei hij, dat mijn poorten al werdt gebruikt. Dus heb ik andere poort opgegeven. En in incredimail heb ik een nieuw account aangemaakt. Met als server local host. en de poort nummers die ik zelf had opgegeven. En het werkt als een tierelier. Incredimail haalt het gewoon naar binnen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:33 schreef Demon-X het volgende:
hrm k las net wat over gmail in outlook...k gebruik zelf incredimail maar aangezien gmail (nog) geen pop3 heeft is et toch voor iedereen onmogelijk om et op je pc binne te halen
ik ben terugquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:24 schreef deedeetee het volgende:
Dubbel verstuurde invites kunnen gewoon opnieuw naar iemand anders gestuurd worden.Ik heb zelf nog 4 invites die niet in gebruik zijn genomen en die ik als jump terug is aan iemand anders ga sturen![]()
Wel ff in de gaten houden of je geen * accepted * mailtje krijgt .
lijst opnieuw up to datequote:Op donderdag 24 juni 2004 22:05 schreef ritsie het volgende:
ritsie
richardvdkaaij@planet.nl
thnx
je gaat die doorsturen naar Timpotent ?quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:28 schreef blackie007 het volgende:
Ik heb een invite gehad van Ruud toet, maar ik had me afgemeld omdat ik er al een had. Dus mijn invite mag naar de volgende gestuurd worden.
Consider it done.quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:28 schreef Jump het volgende:
[..]
je gaat die doorsturen naar Timpotent ?
Ik ben gaan slapen, de volgend eupdaten zal pas morgenmiddag zijn. Ganse voormiddag weg.
Dank! Ik heb hem onderhand geaccepteerd.quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:07 schreef Viperdesign het volgende:
engessa, duhuh, SvenZ, Hallahan, robvdberg en Annoeschka hebben een invite ontvangen.
Bedankt Ruud en Blackie, 't is gelukt. Ik kan er af.quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:36 schreef blackie007 het volgende:
[..]
Consider it done.
Alvast bedankt voor de moeite.
Mooiquote:Op donderdag 24 juni 2004 22:38 schreef Timpotent het volgende:
[..]
Bedankt Ruud en Blackie, 't is gelukt. Ik kan er af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |