Dan kijk ik morgenochtend even of ik hier nog wat kan verdelen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:45 schreef deedeetee het volgende:
wij krijgen ze meestal in de loop van de ochtend![]()
je bent toegevoegd.quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:40 schreef DarkShine het volgende:
Ik schrijf me maar weer opnieuw in dan
links (a) rodajcfans . nl
Je moet degene aanklampen die jou je invite heeft verstuurd waar je nu dus niet bij kunt, of weet je niet wie dat isquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:54 schreef de7geitjes het volgende:
ja kan ik men e-mail adres dan nog wijzigen in _stef_ at ilse dot nl???
jij hier?quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:55 schreef Triloxigen het volgende:
Niet dat ik gmail hoef,
maar ik wel wel eens een aantal screenies zien...
Iemand zin om screenshots te maken?
lol.. zoveel bijzonders valt er toch niet te zien?quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:55 schreef Triloxigen het volgende:
Niet dat ik gmail hoef,
maar ik wel wel eens een aantal screenies zien...
Iemand zin om screenshots te maken?
Doe eens een google search op PGtGMquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:33 schreef Demon-X het volgende:
hrm k las net wat over gmail in outlook...k gebruik zelf incredimail maar aangezien gmail (nog) geen pop3 heeft is et toch voor iedereen onmogelijk om et op je pc binne te halen
Ben wel vaker hier hoorquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:58 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
jij hier?
Ja, dat weet ik dus niet.. :pquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:58 schreef Timmai het volgende:
[..]
lol.. zoveel bijzonders valt er toch niet te zien?![]()
Iemandquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:47 schreef de7geitjes het volgende:
waaaa ik kan men hotmail account niet meer in waarop ik me had ingeschreven![]()
Hoe kan ik nou ooit op men hotmail account mijn gmail bevestigen![]()
Iemand een idee?????
Vragen of degene die je ge-invite heeft die uitnodiging nog een keer forward naar een ander emailadres.quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:37 schreef de7geitjes het volgende:
[..]
Iemand???
Thanx Devzero, Ik heb het aangemaakt en 't werkt prima! Ik kan dus ook von de lijst af! Thanx Devzeroquote:Op donderdag 24 juni 2004 17:09 schreef devzero het volgende:
Schenkie heeft al 1.5 dag niet gereageerd op mijn invite en ik vind een wachttijd van 1.5 dag per post toch wel een redelijke tijd. Hij heeft zich speciaal voor deze actie ingeschreven, heeft zich niet meer op het forum vertoond en ik ben dus zeer coulant geweest met die 1.5 dag.
Daarom krijgt Trobox nu zijn invite.
edit: veel plezier er mee Trobox
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |