quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:19 schreef Cutie het volgende:
Ik heb m'n invite binnen, op m'n hotmail account dus, en ik heb me geregistreerd!
Moi kan dus van de lijst af
Hopelijk hoef ik zelf niet te lang te wachten op invites...
Je was er al afquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:08 schreef Jump het volgende:
[..]
lijst geupdate
toegevoegdquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:48 schreef Dos37 het volgende:
Mag ik ook op de lijst
-knip-
quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:52 schreef nein het volgende:
*sigh* en de volgende dag wachten op mn invites gaat in....Voel me zo lullig dat ik wel eentje gekregen heb, maar nog steeds niets kan uitdelen!
toegevoegdquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:53 schreef Mischa het volgende:
en ik ook AUB
-knip mail-
Bedankt!
Ik weet t nie hoor, ik heb al een stuk of 10 mailtjes verstuurd via m'n account, en heb na 4/5 dagen ook nog niets!quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:56 schreef Sidekick het volgende:
Ik kan ook nog steeds geen invites uitdelen. Ik heb ook nog geen email met dat account verstuurd, zou dat van invloed kunnen zijn op het aantal invites?
Bij de meeste komen de invites nu na een goeide 5 tot 7 dagen. Ikzelf had ze na 5 dagen, en waren er opeens 6. en 2 dagen later nog eens 6quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:56 schreef Sidekick het volgende:
Ik kan ook nog steeds geen invites uitdelen. Ik heb ook nog geen email met dat account verstuurd, zou dat van invloed kunnen zijn op het aantal invites?
ok dan moet ik nog eeen paar dagen wachten dus...quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:57 schreef Jump het volgende:
[..]
Bij de meeste komen de invites nu na een goeide 5 tot 7 dagen. Ikzelf had ze na 5 dagen, en waren er opeens 6. en 2 dagen later nog eens 6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |