Zie dat er meer op staanquote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:08 schreef D.Rose het volgende:
Ik sta op de lijst dat ik mijn gmail dankzij een medefokker heb, maar da's onjuist

jupquote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zie dat er meer op staan
kennelijk staat gewoon iedere Fokker met gmail erop, of dat nou door een medefokker is of niet

Nee niet iedere fokker ,alleen degene die eerst op de wachtlijst stonden, dat schijnt gemakkelijker te zijn als "helemaal "verwijderen uit beide lijsten.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:10 schreef D.Rose het volgende:
Zie dat er meer op staan
kennelijk staat gewoon iedere Fokker met gmail erop, of dat nou door een medefokker is of niet

ok, dan nemen we de lijst maar met een korreltje zoutquote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:23 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee niet iedere fokker ,alleen degene die eerst op de wachtlijst stonden, dat schijnt gemakkelijker te zijn als "helemaal "verwijderen uit beide lijsten.![]()

We zitten op invites te wachten om ze hier te kunnen uitdelen misschienquote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:24 schreef D.Rose het volgende:
waarom zit iedereen zo op die invites te wachten?
Je hebt je account toch?

Ja, dat kun je doen als je ze hebt, maar dan hoef je er toch niet op te wachten.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:27 schreef Funnie het volgende:
[..]
We zitten op invites te wachten om ze hier te kunnen uitdelen misschien![]()
![]()

Doe eens lief!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, dat kun je doen als je ze hebt, maar dan hoef je er toch niet op te wachten.
Als jij ze niet hebt heeft iemand anders ze wel.

ben liefquote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:32 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Doe eens lief!

Ik sta nu al een paar minuten in dit topic te posten en ik heb nog steeds geen invite gehad.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ben lief
Als ik ze heb deel ik ze uit, maar ik ga niet wachten en me ergeren aan het feit dat ze er nog niet zijn.
Is slecht voor je bloeddruk

addedquote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:26 schreef Maud_Dib het volgende:
Ik zou mezelf graag ook op de lijst willen zetten

Het was een grapje.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:44 schreef Scorpie het volgende:
Maud_Dib je kan nog wel ffies w8ten hoor, je krijgt echt niet zo 1,2,3 hier een gmail account! (WACHTLIJST!)

Je bent een schatquote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:45 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
added

quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()

quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:19 schreef irule25 het volgende:
Sinds zondag gmail, maar nog steeds geen invites!!! GRRR!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |