abonnement Unibet Coolblue
pi_20147713
Plaats hier je blijk van medeleven aan Rudi. Ik vond hem wel sneu kijken.
Rudi, het komt wel goed!
Never argue with idiots. They drag you down to their level and then beat you with experience.
pi_20147798
nicht mehr Völler
  donderdag 24 juni 2004 @ 11:34:18 #3
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_20147872
Ik vond het een goede coach, dierbare momenten mee meegemaakt!!

Denk er maar eens aan hoe die uitviel voor de Duitse TV
Die kop van hem, die snor en die grijze krulletjes...
Ik zal hem missen....

Tschüss BundesRudi
Accept you're dead and start living
pi_20147894
Völler heeft zijn contract ingeleverd
pi_20147911
jammer rudi.. maaruh.. BOEIUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
pi_20147940
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 11:35 schreef Djens1 het volgende:
jammer rudi.. maaruh.. BOEIUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Hee, alleen steunbetuigingen hier graag. Hij heeft het al zwaar genoeg.
Never argue with idiots. They drag you down to their level and then beat you with experience.
pi_20148077
* RM-rf is trots erop zich Rudi-fan te mogen noemen:

de man is als coach alles wat de nederlanders zich wensen, stapt eerder dan Advocaat, kwalificeert zich beter voor WK's dan Van Gaal, haalt finale's ...

na het verlies tegen Tsjechie was hij het die naar zijn spelers liep en hen aanspoorde zich naar de eigen fans te richten en hen te bedanken, hij liep zelf voorop en maakt een hartverscheurend 'sorry'-gebaar ...

Bovendien is het resultaat allerminst zijn schuld, hij heeft gewoon weinig soeps ter beschikking, Duitslands gebrek aan een goede hoopgevende spits is hemeltergend, Kuranyi als eerste keus hebben is veelzeggend.
Je zou hem zo Hasselbaink kado willen doen ...

Wat wel goed is, is dat Völler beschikbaar is als Advocaat bij de nederlanders na dit toernooi opstapt; Völler als KNVB-bondscoach zou werkelijk een goede optie zijn ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_20148116
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 11:42 schreef RM-rf het volgende:
* JaWi is trots erop zich Rudi-fan te mogen noemen:

de man is als coach alles wat de nederlanders zich wensen, stapt eerder dan Advocaat, kwalificeert zich beter voor WK's dan Van Gaal, haalt finale's ...

na het verlies tegen Tsjechie was hij het die naar zijn spelers liep en hen aanspoorde zich naar de eigen fans te richten en hen te bedanken, hij liep zelf voorop en maakt een hartverscheurend 'sorry'-gebaar ...

Bovendien is het resultaat allerminst zijn schuld, hij heeft gewoon weinig soeps ter beschikking, Duitslands gebrek aan een goede hoopgevende spits is hemeltergend, Kuranyi als eerste keus hebben is veelzeggend.
Je zou hem zo Hasselbaink kado willen doen ...

Wat wel goed is, is dat Völler beschikbaar is als Advocaat bij de nederlanders na dit toernooi opstapt; Völler als KNVB-bondscoach zou werkelijk een goede optie zijn ...
Kijk mama, een verward persoon!
slettebak [@] gmail.com
pi_20148141
Ik spuug op Rudi
pi_20148220
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 11:43 schreef JaWi het volgende:

* JaWi is trots erop zich Rudi-fan te mogen noemen:
leuk, een medestander,

maar toch lijkt het me beter om de Rudi-Völler-als-bondscoach-Lobby pas echt op te starten als Advocaat eenmaal werkelijk afgetreden is, natuurlijk heeft Adriaanse nog wel een voorsprong, maar Völler is als coach een gentleman, en aan de poten van een zittende bondscoach zagen zou niet zijn stijl zijn ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_20148262
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 11:44 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik spuug op Rudi
pi_20148540
Ik vind dat Rudi het goed heeft gedaan. Maar het is wel logisch dat hij ontslag neemt. Een land als Duitsland mag gewoon niet na de groepsfase al zijn uitgeschakeld. Maar toch vind ik dat hij kijkend naar de individuele kwaliteiten van de spelers goede prestaties heeft verricht. Ben eigenlijk wel benieuwd naar zijn opvolger, Wellicht Matthaus. Misschien niet nu meteen, maar ik zie Lothar wel ooit Bundestrainer worden.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 24 juni 2004 @ 12:06:45 #13
11402 ActaniA
Guggenheimer!
pi_20148804
rudi is tof
Domheid is de moeder van alle zonden. Alle andere zonden en ondeugden zijn het gevolg van domheid.
pi_20148840
Ottmar Hitzfeld zou staan te popelen ...
maar die is de campagne zelfs al aangevangen voor Adriaanse, Bild schreef al kort voor Malta dat deze in de nek van Völler ademde

Punt is echter dat het een weinig populaire beiers zwijn is en dat hij met Bayern nu internationaal de laatste twee jaar weinig voor elkaar heeft gekregen, en evenmin afgelopen seizoen met een miljoenenen-mannschaft kampioen kon worden (tweedekeus-spelers van werder pikten de titel mee)

Juist de neiging van bv. Bayern, alswel de andere grote duitse teams om hun spitsen uit het buitenland te halen is nu de duitsers fataal geworden.
Wat dat betreft heeft misschien Huub Stevens wel een kans, ik geloof niet echt dat die zin heeft in een heel seizoen 2e Bundesliga, en die staat wel verdomd goed aangeschreven in Duitsland
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_20148865
Es gibt nur scheiss Rudi Voller
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  donderdag 24 juni 2004 @ 12:14:41 #16
97275 VIP
In the VIP :P
pi_20149053
Volgende keer beter Rudi. Vond je een respectvolle bondscoach.
Ik ben een VIP, omdat jij niks bent
  donderdag 24 juni 2004 @ 12:16:55 #17
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20149125
Als ik die persconferenties zag, dan kon ik niet anders concluderen dat Rudi gewoon een erg sociale gast was. Kwam erg aardig over en denk dat hij ook niet zo'n hekel aan Nederland heeft.

maar ja tis en blijft een Duitser:

Tsjus!
OJAAJOH?
pi_20149159
Die jongen kan er met zo'n *** elftal ook niks aan doen.
That's all folks!
  donderdag 24 juni 2004 @ 12:20:36 #19
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_20149229
Tis jammer voor hem. Ik vond hem ook wel sympathiek tijdens pers conferenties. Helaas heb ik hem als trainer nog niet erg hoog zitten, ook al haalde hij wel de finale van het afgelopen WK.
Daarbij, zie ik liever advocaat nog 3 duels op de bank zitten, dan dat ik nu naar een persconferentie van de KNVB had moeten kijken.
Dus dat Rudi nu zijn conclusies trekt na 4 jaar bondscoachschap, vind ik nniet heel erg. Als hollander dan.
Dans Paris ŕ vélo on dépasse les autos
pi_20149284
Rudi is wel ok ja. Ik had sowieso liever Duitsland door zien gaan dan die Tsjechen.
PE#1
pi_20149759
pi_20150314
Ein Rudi Voller
Ein Rudi Voller
Ein Rudi Voooooller
Es gibt nur ein Rudi Voller

Rudi is ok ole ole
Rudi is ok ole ole
Rudi is ok, Rudi is ok
Rudi is ok ole ole!

[ Bericht 1% gewijzigd door vanwel op 24-06-2004 14:47:09 ]
Never argue with idiots. They drag you down to their level and then beat you with experience.
pi_20150803
Half uur na zijn ontslag
Cuore Sportivo
  donderdag 24 juni 2004 @ 13:21:01 #25
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_20150972
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 12:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Die jongen kan er met zo'n *** elftal ook niks aan doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')