abonnement Unibet Coolblue
pi_20147076
Hij kan er geen ene flikker van!
Hij neemt de corners van links, maar die komen geen eens voor de goal!!
En dan neemt hij ook nog eens de vrije trappen als Pi-air er niet is, maar die gaan dus allemaal over!!
Echt triest....kan niemand eens tegen Seedorf zeggen dat hij op moet rotten bij die vrije trappen en corners!!!!!!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_20147117
zolang sneijder en van hooijdonck er niet in staan mag hij ze van mij nemen
.
  donderdag 24 juni 2004 @ 11:07:54 #3
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_20147178
Standaart ????????

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 24 juni 2004 @ 11:12:03 #4
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_20147277
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 11:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Standaart ????????

Ach stel je niet aan she-boy, je weet wat ie bedoeld!

Er zijn niet veel mensen in de basis die een standaard situatie kunnen trappen. Robben misschien....maar dan moet Robben ook het lef hebben om het te doen! Frank de Boer had gister een vrije trap moeten nemen!
Accept you're dead and start living
pi_20147300
robben neemt ook de standaard situaties van de rechterkant. Seedorf van de linkerkant omdat hij een geweldige trap in zijn dikke poten heeft. Gaan we nou weer zeuren op Seedorf? die jongen speelt hartstikke lekker...
pi_20147317
Seedorf is goed in hoge ballen
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_20147365
CLARENCE IS OK
pi_20147410
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 11:13 schreef Djens1 het volgende:
robben neemt ook de standaard situaties van de rechterkant. Seedorf van de linkerkant omdat hij een geweldige trap in zijn dikke poten heeft. Gaan we nou weer zeuren op Seedorf? die jongen speelt hartstikke lekker...
Ik heb ook niks tegen z'n spel, want hij speelt hardstikke goed dat vind ik ook!
Alleen ik vind het zo jammer van die vrije trappen en corners, want hij kan dat gewoon niet.
Robben neemt ze van rechts en die komen echt veel beter voor.
Misschien dat hij ze ook links zou kunnen nemen.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_20147483
Beter dan Vd Meijde dr uit ging
die speelde een partij kut
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_20147534
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 11:20 schreef Skv het volgende:
Beter dan Vd Meijde dr uit ging
die speelde een partij kut
we hebben het nu niet over het hele spel, maar over de standaarD-situaties!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_20147543
seedorf was goed
  donderdag 24 juni 2004 @ 11:36:12 #12
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_20147918
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 11:13 schreef Lucille het volgende:
Seedorf is goed in hoge ballen
SOmmige acties bereikten gisterenavond eenzame hoogte
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_20152302
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 11:13 schreef Lucille het volgende:
Seedorf is goed in hoge ballen
precies!
Te Hoge ballen!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  donderdag 24 juni 2004 @ 14:15:00 #14
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_20152397
Het vizier van Seedorf is gewoon niet op scherp, hij schiet naar mijn mening te vaak uuit kansrijke posities over of naast (tegen de Tsjechen & Letten).
Alleen zijn vrije trap gister was nog wel goed, hoewel die dus ook over ging!
Accept you're dead and start living
  donderdag 24 juni 2004 @ 14:25:50 #15
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_20152676
Nederland is sinds 1966 niet meer gevaarlijk geweest met corners. Of Seedorf ze wel of niet neemt...het maakt toch niet uit. Corners zijn gewoon niet besteed aan Nederland.
  donderdag 24 juni 2004 @ 18:29:33 #16
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20158330
Hm ... zijn we de vrije trap tegen de Letten (doelpunt RvN) nu al weer vergeten? ZO te lezen is Alzheimer met sommige fokkers wel heel snel klaar.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_20158759
Hadden ze gisteren Frank de Boer die al meerdere keren van afstand gescoord heeft in de opstelling. Moet nog Seedorf die vrije trappen weer opeisen. Hoog over natuurlijk.
  donderdag 24 juni 2004 @ 19:01:25 #18
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_20158863
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 18:54 schreef sniper20 het volgende:
Hadden ze gisteren Frank de Boer die al meerdere keren van afstand gescoord heeft in de opstelling. Moet nog Seedorf die vrije trappen weer opeisen. Hoog over natuurlijk.
Jij stond gisteren ook in het veld?
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_20159052
Gelukkig heeft ie gister niet die goede vrije trap genomen die op het hoofd van cocu terecht kwam en die vervolgens de bal naar Van Nistelrooij kopte...

Beetje jammer dat ie dan weer op 1 wedstrijd be/ver-oordeeld wordt. Tuurlijk hij schiet sommige ballen wel hoog over, maar zijn we vergeten dat hij 3-4 goede ballen uit de tweede lijn schoot tegen Tsjechië. Ook gister weer 2 erg goede schoten vanuit tweede lijn/vrije trap.

Hands off Seedorf!
  donderdag 24 juni 2004 @ 19:16:28 #20
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_20159071
Voorlopig kan Seedorf beter voetballen dan jij kan spellen.
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 24 juni 2004 @ 19:19:47 #21
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20159131
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 19:15 schreef Citroentje het volgende:
Gelukkig heeft ie gister niet die goede vrije trap genomen die op het hoofd van cocu terecht kwam en die vervolgens de bal naar Van Nistelrooij kopte...

Beetje jammer dat ie dan weer op 1 wedstrijd be/ver-oordeeld wordt. Tuurlijk hij schiet sommige ballen wel hoog over, maar zijn we vergeten dat hij 3-4 goede ballen uit de tweede lijn schoot tegen Tsjechië. Ook gister weer 2 erg goede schoten vanuit tweede lijn/vrije trap.

Hands off Seedorf!
Precies, die vrije trap was van Clarence! Seedorf is daarnaast goed in de passing. En hij heeft leiderschap. In Nederland wordt dat of ontkent of men ziet het als een vies woord maar bij clubs als Real, Inter en Milan is Clarence een van de bepalende spelers (geweest).

Frankie had wel een goede lange pass. Hij heeft zeker een positieve invloed op het team.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_20159393
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 19:15 schreef Citroentje het volgende:
Gelukkig heeft ie gister niet die goede vrije trap genomen die op het hoofd van cocu terecht kwam en die vervolgens de bal naar Van Nistelrooij kopte...

Beetje jammer dat ie dan weer op 1 wedstrijd be/ver-oordeeld wordt. Tuurlijk hij schiet sommige ballen wel hoog over, maar zijn we vergeten dat hij 3-4 goede ballen uit de tweede lijn schoot tegen Tsjechië. Ook gister weer 2 erg goede schoten vanuit tweede lijn/vrije trap.

Hands off Seedorf!
Die goal was was meer de verdienste van Cocu, die wist te voorkomen dat een vrije trap van
Seedorf wederom naast het doel zou verdwijnen. Ik heb op dit EK nog geen 1 schot van Seedorf
gezien binnen de doelpalen.
pi_20159942
Clarence was weer is grote ruk gister,

is jammer, want tegen de Tsjechen was ie wel ok
pi_20161664
De eerste rugbyclubs hebben zich inmiddels al gemeld voor Seedorf...

Nee, zonder gekheid: iemand moet die ballen toch nemen? Er was ook een schot van Seedorf dat maar centimeters over ging. Bovendien: Seedorf is niet één van de langste spelers in het veld, dus is het verstandig om hem de corner te laten nemen, zoals Sneijder dat ook vaak doet.
pi_20184953
Precies, die goal was echt nie de verdienste van Seedorf! Die bal was WEER te hard, maar cocu kopte hem nog net van de lijn op VAN the Man!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')