quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:14 schreef mr_Brown het volgende:
en Quinny opent geen nieuwe topic![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welke heb je eigenlijk allemaal?
quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:16 schreef Quinny het volgende:
Dan zal ik maar alvast een pot thee gaan zetten
ik laat nog wel wat over voor jequote:Op donderdag 24 juni 2004 10:15 schreef Chocobo het volgende:
![]()
Hmm, XIII heb ik ook, maar die game ik niet echt eigenlijk. Wel ff geprobeerd, ziet er enorm cool uit, maar ik speel ook alleen RS3.quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]Halo Midtown Madness 3 Rainbow SIx 3 XIII Lord of the Rings (kuiken wilde een game wat zij ook kon spelen) nog een.... weet de naam niet meer...... met zo'n beestje waarmee je door de levels heen moet rennen/ klimmen/ vliegen.... zijn staart gebruikt hij als een propellor
Maar ik game echt alleen RS3
Jaaa...... dat wel RS3 BA en HALO 2 koop ik ook blindquote:Op donderdag 24 juni 2004 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, XIII heb ik ook, maar die game ik niet echt eigenlijk. Wel ff geprobeerd, ziet er enorm cool uit, maar ik speel ook alleen RS3.
Ik kijk wel uit naar Sudeki en een hele zooi in 2005. Voor LIVE koop ik natuurlijk RS3 BA en HALO 2 blind.
quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit naar Sudeki en een hele zooi in 2005. Voor LIVE koop ik natuurlijk RS3 BA en HALO 2 blind.
quote:Bild: Völler opgestapt
HAMBURG - De Duitse krant Bild meldde donderdag dat Rudi Völler na de uitschakeling van zijn team op het Europees kampioenschap voetbal is opgestapt als bondscoach van het Duitse elftal. De Duitse voetbalbond wilde niet reageren op het bericht, maar heeft een persconferentie voor donderdagmorgen in Portugal uitgeschreven.
Duitsland verloor woensdagavond met 1-2 van een Tsjechische b-ploeg, waardoor Nederland (3-0 winst op Letland) alsnog naar de laatste acht van het EK overging. Völler nam in 2000 de taak als bondscoach op zich, nadat Duitsland zich op het EK onder leiding van Erich Ribbeck niet voor de kwartfinales had weten te plaatsen. De 44-jarig Völler bracht Duitsland tijdens de WK in 2002 naar de finale. De Duitsers verloren die WK-finale van Brazilië.
Bild meldt in zijn online-editie dat tijdens een crisisberaad vanmorgen vroeg omstreeks 03.30 uur Völler zou zijn opgestapt. De teleurgestelde Duitse bondscoach had al eerder laten weten 'niet aan zijn stoel als bondscoach vastgekleefd te zitten...'
Waarom eignelijk?quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
Ik twijfel nog steeds over Sudeki.The Bard's Tale lijkt me wel erg leuk.
Leuk spel die Bard's Tale maar het lijkt me niks om te kopenquote:Op donderdag 24 juni 2004 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
Ik twijfel nog steeds over Sudeki.The Bard's Tale lijkt me wel erg leuk.
Surfer moet dat nog steeds kopen !quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
Wie wilde laatst de remake van RE gamen? Hij is nu wel heel erg goedkoop!
Het 95e Grote Cube Topic: It's good to play together!
Waarom ik mijn twijfel over Sudeki heb? De hele stijl van de game trekt me niet. Hoofdpersonen hebben geen persoonlijkheid en de art style van de game vind ik niet mooi. Teveel kleurtjes, lichteffecten, etc...het komt me allemaal zo 13-in-een-dozijn ongeinspireerd over.quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom eignelijk?
Oh ja....die cunt moet dit spel echt eens gaan spelen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:45 schreef Chocobo het volgende:
Surfer moet dat nog steeds kopen !
Juist die hele grafische stijl trekt mij wel, net als dat bij Kameo zo is. Ik denk toch dat het wat van dat Nintendo Fanboy gedoe is dat ik dat kleurige tof vindquote:Op donderdag 24 juni 2004 10:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waarom ik mijn twijfel over Sudeki heb? De hele stijl van de game trekt me niet. Hoofdpersonen hebben geen persoonlijkheid en de art style van de game vind ik niet mooi. Teveel kleurtjes, lichteffecten, etc...het komt me allemaal zo 13-in-een-dozijn ongeinspireerd over.
Ja, ik heb er nog niet echt veel over gehoord.quote:The Bard's Tale trekt me daarentegen wel. De makers zijn al sinds de jaren '80 bezig met RPG's, het spel heeft humor (het is meer een parodie op RPG's) en de old school stijl trekt me wel.
Ik hou meer van grauw realisme. Zoals bij Resident Evil en Full Spectrum Warrior. Ik kan kleurtjes wel waarderen hoor, Final Fantasy is erg mooi en over-the-top 2D games als Wario Wares op de GBA vond ik ook geweldig. Alleen is er iets aan de stijl van Kameo en Sudeki wat me niet trekt. Bij Fable heb ik dat niet. Zal wel kwestie van smaak zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Juist die hele grafische stijl trekt mij wel, net als dat bij Kameo zo is. Ik denk toch dat het wat van dat Nintendo Fanboy gedoe is dat ik dat kleurige tof vindEn dat is ook meteen waarom ik sceptisch ben over Fable, klinkt allemaal wel leuk, te leuk, en ik vind het niet mooi
![]()
ik las er gister op de WC ook pas voor het eerst over. Maar de video preview van IGN was erg leuk.quote:Ja, ik heb er nog niet echt veel over gehoord.
Ja, dat denk ik ook. Ik ga overigens Fable wel gewoon ff gamen bij Kepler, die komt al als ie "Fable" hoort ergensquote:Op donderdag 24 juni 2004 10:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hou meer van grauw realisme. Zoals bij Resident Evil en Full Spectrum Warrior. Ik kan kleurtjes wel waarderen hoor, Final Fantasy is erg mooi en over-the-top 2D games als Wario Wares op de GBA vond ik ook geweldig. Alleen is er iets aan de stijl van Kameo en Sudeki wat me niet trekt. Bij Fable heb ik dat niet. Zal wel kwestie van smaak zijn.
Ik zal eens kijken naar die video previewquote:ik las er gister op de WC ook pas voor het eerst over. Maar de video preview van IGN was erg leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |