Jiskefet uitspraakquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
en op België naquote:Op maandag 28 juni 2004 09:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
taalkundig misschien niet juist en het gegeven moet zijn NA 1984
en dan de reactie:quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:08 schreef quattro het volgende:
'k vond hem ook al zo fel tegen davids, duidelijk al geen vrienden bij juve![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:10 schreef elcastel het volgende:
Gelukkig speelt Davids bij Barcelona.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:22 schreef RAILGUNNER het volgende:
Als een veldspeler dan gaat keepen, mag hij dan eigenlijk z'n handen gebruiken?
Ik bedoel niet in de penaltyreeks maar gewoon in de wedstrijd, als de keeper rood krijgt en er geen wissels meer voorhanden zijn.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:13 schreef Bjoro het volgende:
we hebben nu echt een winnaar hoor !!!
Let wel, deze user heeft een Barcelona logo in de avatar staan !!
[..]
Hahahaha geweldig, goed gevonden, wat een giller dat EK forum.quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:13 schreef Bjoro het volgende:
we hebben nu echt een winnaar hoor !!!
Let wel, deze user heeft een Barcelona logo in de avatar staan !!
[..]
Komt er deze slimbo:quote:Op zondag 27 juni 2004 22:37 schreef mastermindje het volgende:
FF een onsportief voorstel(zonder win je het toernooi niet):
Stel je speelt diep in de 2e verlenging, het is duidelijk dat het door penalties wordt beslist. De tegenstander heeft geen wissels meer. Je laat dan een speler die toch geen penalty kan nemen(Seedorf!) de keeper van de tegenpartij(Portugal/Ricardo) een rotschop geven zodat ie geblesseerd is en dus niet meer kan keepen. Dan krijgt die speler maar rood. Tegenstander heeft geen keeper meer en is dus een stuk kanslozer in de penalty-serie. Heeft dit nog arbitrale gevolgen ofzo iets anders zie ik hier een gouden actie
![]()
is er nog iemand die hem er op wijst dat ie waarschijnlijk de vraag van de topic opener niet goed gelezen heeft:quote:Op zondag 27 juni 2004 22:51 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Dan kan er toch nog gewoon de tweede keeper in komen...
Die zint des te meer op revanche en in de penalty-reeks ben je dus kansloos.
Krijg je dit:quote:Op zondag 27 juni 2004 22:52 schreef mastermindje het volgende:
[..]
Als de tegenstander zonder wissels zit?
quote:Op zondag 27 juni 2004 22:58 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Je hebt altijd drie wissels plus een keeperswissel. Lijkt me niet dus.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:34 schreef remco1 het volgende:
wordt er nou op zaterdag nog een troostfinale gespeeld dus tussen de nummer 3 en 4? ik kan dit nergens vinden maar ik hoor het mensen wel zeggen.
En dat quoten ze jou en dan denken ze nog dat we hun er mee bedoelen ook,eikelsquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:56 schreef tong80 het volgende:
Briljant topic dat we hier niet eerder op zijn gekomen :
wedstrijdchat Nederland - Portugal
oja,ze prutsen maar wat aan hoorquote:Op woensdag 30 juni 2004 20:37 schreef tong80 het volgende:
Lachen toch ?
Iemand heeft z'n geschiedenislessen niet goed gedaan.quote:Op maandag 28 juni 2004 20:39 schreef supercreep het volgende:
Van de 8 onderlinge ontmoetingen heeft Nederland er maar 1 gewonnen (20 jaar geleden ofzo) Portugal is dus echt niet onder de indruk van Oranje, en al helemaal niet van dit elftal. Ze zijn zich al mentaal aan het voorbereiden op de kraker tegen King Otto.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:57 schreef dewd het volgende:
[..]
Er is niets fout met ze, maar met vreselijk slecht voetbal de finale halen toont dat ze meer als een klein beetje geluk hadden.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:04 schreef jhroozen het volgende:
Als je kijkt naar de italie heeft trappatonie het slecht gedaan. de tegenstanders( zweden en denenmarken) gingen er gelijk al in de kwartfinale uit. Daarintegen hebben de tegenstanders van spanje allebei de finale gehaald van het ek. Hierdoor staat trappatonie net effe iets hoger op de ladder van slechtste bondscoach dan die chef van spanje. Daarna komt natuurlijk onze eigen dickie. Heeft wel veel geluk gehad waardoor we de kwartfinale hebben bereikt. Maar hij heeft bewezen dat hij te defensief denkt. Want natuurlijk speel je altijd met sneijder. Voor toevoer naaar de spisten
quote:Op maandag 5 juli 2004 13:37 schreef SuperUli het volgende:
Ze arresteerden hem toch? Op grond waarvan?
dus......quote:Op maandag 5 juli 2004 13:40 schreef Najra het volgende:
en waarom Figo die vernedering dan zogenaamd verdiend is mij ook niet duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |