abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20145138
In het nieuwe foldertje van de kruidvat zag ik een bodytrimmer staan:

Heeft iemand misschien ervaring of weet iemand of het echt werkt?
pi_20145308
koop het en probeer het, wat is nou 2,78 op een mensenleven...?
pi_20145522
Nou idd gewoon proberen, maar verwacht geen wonderen, de enige manier om spieren aan te zetten (of af te vallen) is om actief iets te doen (sportschool bv)
pi_20145616
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 08:57 schreef _superboer_ het volgende:
In het nieuwe foldertje van de kruidvat zag ik een bodytrimmer staan:

[afbeelding]

Heeft iemand misschien ervaring of weet iemand of het echt werkt?
Ik heb hem gekocht Ik heb hem 30 minuten op een redelijk hoge stand geprobeerd, maar ik voelde er niets van. Maar voor het geld hoef je het niet te laten
Gebruik je hem niet om te 'trainen' (echt trainen is het niet..) dan kun je er nog best leuke geintjes mee uithalen (zoals hem aanzetten en dan aan iemand geven. Als je met beide handen één zo'n vleugel aanraakt krijg je een schokje Gegarandeerd dat iemand best wel schrikt
pi_20145641
Het is trouwens ook wel grappig om hem een keer op biceps of triceps te plaatsen. Dan gaat je arm ineens zonder dt je het wil heen en weer bewegen
pi_20146090
Dit soort apparaten (vermoedelijk deze niet) kunnen wel degelijk werken. Of je nou tijdens het sporten met je hersen een elektrische impuls geeft aan je spieren zodat ze gaan bewegen of dat dit apparaatje het doet maakt natuurlijk geen flikker uit.
Dus killer1979 zegt hier geen ware woorden. Als je echt zo'n apparaat wilt moet je een goede kopen met losse elektroden, die werken bij mijn weten erg goed maar kosten ook wel een stuk meer.

Dit apparaatje van 't kruidvat geeft ongetwijfeld wel een lekker masserend gevoel, en zal ook best wel iets aan spieractiviteit kunnen bewerkstelligen er is immers maar een miniscuul stroomstootje voor nodig.
pi_20146840
Het is misschien makkelijk voor een massage, maar je zult er echt niet van afvallen hoor
  donderdag 24 juni 2004 @ 10:53:10 #8
85962 ioko
I Appear Missing
pi_20146878
Voor spieropbouw heb je weerstand nodig, het enige nut dat het kan hebben (volgens mij) is voor mensen die door ziekte stil moeten liggen, en astronauten. Door de impulsen, breken de spieren niet af, maar dat is dan ook het enige.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_20148252
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 10:53 schreef ioko het volgende:
Voor spieropbouw heb je weerstand nodig, het enige nut dat het kan hebben (volgens mij) is voor mensen die door ziekte stil moeten liggen, en astronauten. Door de impulsen, breken de spieren niet af, maar dat is dan ook het enige.
Van weerstand is echt wel sprake hoor... Als jij dat ding op je buik plempt en je blijft gewoon rechtop staan/zitten, dan komt er een flinke spanning op die spieren, vergelijkbaar met situps.

Afvallen doe je door véél energie te gebruiken en dit apparaatje stimuleert slechts een enkele groep waardoor je er weinig energie meee verbruikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')