abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20144748
Heb regelmatig last gehad van bloedneuzen, daarom zijn gisteren enkele aders met een vloeistof aangestipt door de KNO-arts, ik werd net wakker en er zat een propje verkoold bloed in me neus, tegen zwart aan, dus echt zwart-rood, is het normaal dat ik zo een propje krijg ? heb het alleen gehad tijdens me slaap, volgens mij zorgt dat spul ervoor dat die aders verdrogen en afbrokkelen, dus dan zou het best kunnen.. heb het dus gisteren laten doen, dus ik heb het nog maar 1 nacht gehad.
  donderdag 24 juni 2004 @ 08:32:57 #2
34992 ByteMe
Guinness is good for you!
pi_20144917
Verkoold is het niet. Dat is gewoon gestold bloed en dat wordt wel vaker zwart van kleur als het uitdroogt.

Ik zou er niet van wakker liggen, no kidding, en het even aankijken.
"You're running Linux!" I gasp. - "Yes." - "Why?" - "Well, it's developed by thousands of people!" - "So was the Black Death, but that doesn't mean you want to expose yourself to it!"
pi_20144935
Als je een korstje op je vel hebt kan het toch ook héél donker worden, dat is precies hetzelfde als wat uit je neus is komen zetten. Al het vocht gaat uit het bloed en de gestolde rode bloedlichaampjes zitten daardoor zo dicht op elkaar dat het een donkere kleur krijgt.

Zou ik me geen zorgen om maken, en als je dat toch doet altijd naar de dokter hé!
pi_20144993
Asl kind heb ik ook mijn aders eens dicht laten branden na vette bloedneuzen met bloedstolsels etc Dat ken je vast wel.
Wat je beschrijft is normaal en kan vaker voorkomen. NIks om je zorgen om te maken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')