Nee daar geil ik niet op, maar kan gewoon niet tegen mensen die zo zielig doen als jou. Mensen die alleen maar kunnen schelden en geen weer woord hebben. Ik donder sowieso niet op voor mensen met zon grote bek als jouquote:Op donderdag 24 juni 2004 17:28 schreef Compile het volgende:
[..]
Volgens mij heb je oogkleppen op. Je geilt er gewoon op om door te blijven gaan. Nogmaals: Ik heb je niets meer te zeggen. Donder dus op
Weerwoord op wat? Jij begint toch met je provocerende post?quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:29 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Nee daar geil ik niet op, maar kan gewoon niet tegen mensen die zo zielig doen als jou. Mensen die alleen maar kunnen schelden en geen weer woord hebben. Ik donder sowieso niet op voor mensen met zon grote bek als jou
je hoeft zeker niet bang te worden. ik provoceerde helemaal niet, maar gaf alleen aan dat "alles vorbei ist" als jij dat provocerend vind.. jij zit me in elk topic de huid vol te schelden dus dan kun je een weerwoord verwachtenquote:Op donderdag 24 juni 2004 17:31 schreef Compile het volgende:
[..]
Weerwoord op wat? Jij begint toch met je provocerende post?![]()
Ohjee, nu moet ik bang worden![]()
jij wil zeggen dat jij geen topics hebt liggen verkloten? overigens is dit topic helemaal niet meer van toepassing. en wat kan jij zeiken over een foutje zeg. jij maakt die zeker nooit. pff get a life. Als jij nou gewoon kapt, kap ik ook. Maar als je vraagt om te stoppen en dan vervolgens mij weer in de zeik moet zetten tja dan zul je nog wel ff last van me hebben jaquote:Op donderdag 24 juni 2004 17:47 schreef Compile het volgende:
Achgossie, nu val je opeens in een slachtofferrolMooi hoe je loopt te konkelen van de ene kant naar de andere kant
!!! Nou, kappen met dat gezeur, want je hebt mijn topic al lopen verkloten. Ga je maar bezig houden met je huit
![]()
Precies, dus je bent gewoon een lastig verwend rotjoch die gewoon niets te doen heeft, geen vrienden en hier topics loopt te verkloten. Ik zei je al, ik heb je niets meer te zeggenquote:Op donderdag 24 juni 2004 17:52 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
jij wil zeggen dat jij geen topics hebt liggen verkloten? overigens is dit topic helemaal niet meer van toepassing. en wat kan jij zeiken over een foutje zeg. jij maakt die zeker nooit. pff get a life. Als jij nou gewoon kapt, kap ik ook. Maar als je vraagt om te stoppen en dan vervolgens mij weer in de zeik moet zetten tja dan zul je nog wel ff last van me hebben ja
Bijna goedquote:Op donderdag 24 juni 2004 17:52 schreef Sanneke het volgende:
djiezzzz wat een zielige inhoud van zo'n veel belovende topic..
kunnen jullie persoonlijke issues via pm/msn of wat dan ook uitvechten?
* back on topic*
t was toch de bedoeling dat we hier de Duitsers feliciteren hè? Bij deze dus; proficiat met die rampzalige kanschloze vertoning en wiedersehen in 2006
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |