quote:verfasst: Gestern um 20:39
Hi,
gleich gehts los,bin schon voll gespannt!!
Aber ich bin davon überzeugt das deutschland das heute macht!!
Wenn sie sich mal richtig anstrengen würden!!
Das wird auf jeden fall ne sehr spannende partie!!
und ich hoffe auch das Holland und LEttland nur Unendschieden spielen!
Dann können wir singen: "Schade Holland alles ist vorbei!!"!! icon_biggrin.gif
Bildquote:3:0 gegen Lettland
Holland lacht uns aus
So macht man das, Deutschland! Wir konnten die Letten nicht plätten. Holland aber drehte den Außenseiter durch die Mangel. 3:0 wurde Lettland weggebügelt.
Holland steht im Viertelfinale. Und lacht uns aus. Immer wieder sangen die Fans: „Schade, Deutschland, alles ist vorbei!“ Holland jetzt gegen Schweden im Viertelfinale.
Begrijp jeje zelf wel loser?quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:42 schreef hellmondunited het volgende:
hahaha compile probeert echt alles te doen om NL de grond in te boren, jammer maar helaas
ALLES
IST
VORBEI
Ik hoop het wel, de Duitsers zijn er als gastland namelijk wel 3 wedstrijdjes bij!quote:Op donderdag 24 juni 2004 05:35 schreef ENoz het volgende:
Auf wiederschitzel, und zu auber zwei jahr! (oder nicht)
ik snap niet wat ik hier niet aan kan begrijpen. jij moet jezelf eens leren begrijpen met al je achterlijke onzin. Iedereen kotst van je op dit subforum dus aan mij zal het echt niet liggen. denk eerder aan jezelfquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:39 schreef Compile het volgende:
[..]
Begrijp jeje zelf wel loser?
Neuh, je kan ook overdrijven. Als iemand die misselijkmakend is en zomaat wat schreeuwt ben jij het wel strontkop. Ga maar weer lekker meelopen en advocaat de hemel in prijzen, meeloperquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:46 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik snap niet wat ik hier niet aan kan begrijpen. jij moet jezelf eens leren begrijpen met al je achterlijke onzin. Iedereen kotst van je op dit subforum dus aan mij zal het echt niet liggen. denk eerder aan jezelf
kijk dat bedoel ik dus, je loopt alleen maar te schelden en ik heb nergens advocaat de hemel ingeprezen. Sterker nog in alle PRO advocaat topics zit ik te zeggen dat ze nu niet ineens achter hem moeten gaan staan omdat het niet zijn dienst is dat we de kwartfinale hebben gehaald maar dat dat te danken is aan de tsjechenquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:58 schreef Compile het volgende:
[..]
Neuh, je kan ook overdrijven. Als iemand die misselijkmakend is en zomaat wat schreeuwt ben jij het wel strontkop. Ga maar weer lekker meelopen en advocaat de hemel in prijzen, meeloper(ontken het maar, we weten wel beter
)
Zo zo, grote jongenquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:00 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
kijk dat bedoel ik dus, je loopt alleen maar te schelden en ik heb nergens advocaat de hemel ingeprezen. Sterker nog in alle PRO advocaat topics zit ik te zeggen dat ze nu niet ineens achter hem moeten gaan staan omdat het niet zijn dienst is dat we de kwartfinale hebben gehaald maar dat dat te danken is aan de tsjechen![]()
Haha, sukkel gaat ook nog eens extra moeite doen om zich te bewijzenquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:05 schreef hellmondunited het volgende:
Dick Advocaat, een miskend genie.
4e post van onder om maar een voorbeeld te noemen. Ik vind sowieso nogsteeds dat advocaat moet oprotten, hij maakt al jaren tactische fouten en het succes dat oranje nu in de kwartfinale zit heeft niks met hem te maken.
ik weet dat je nu gaat zeggen van "zie je, je begint te ontkennen" dat zei je in je vorige post alleen maar om jezelf in te dammen. want je zult NERGENS iets van mij vinden dat pro advocaat is.
Vertel mij maar eens waar.quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:19 schreef Compile het volgende:
[..]
Haha, sukkel gaat ook nog eens extra moeite doen om zich te bewijzenPrachtig
!!
Ik hoorde je eerder toch heel wat anders zeggen leugenaar![]()
dat soort reacties bedoel ik dus. je maakt jezelf er alleen maar belachelijk mee, omdat je niks fatsoenlijks kan verzinnen. Je hebt t niveau van een pubertje man. hoe oud ben je eigenlijk? 14?quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:25 schreef Compile het volgende:
Dáár heb je hellmund goofy weer.... gaaaaaaap
Volgens mij heb je oogkleppen op. Je geilt er gewoon op om door te blijven gaan. Nogmaals: Ik heb je niets meer te zeggen. Donder dus opquote:Op donderdag 24 juni 2004 17:27 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
dat soort reacties bedoel ik dus. je maakt jezelf er alleen maar belachelijk mee, omdat je niks fatsoenlijks kan verzinnen. Je hebt t niveau van een pubertje man. hoe oud ben je eigenlijk? 14?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |