abonnement Unibet Coolblue
pi_20146560
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 10:26 schreef SCH het volgende:
Nederland heeft zich weer van zijn slechtste kant laten zien na afgelopen zaterdag. Ik heb me echt rot geergerd. Als er iets mis gaat, is het zijn schuld, als het goed gaat, hebben de spelers het gedaan.

Onzinnig: hij heeft een merkwaardige beslissing genomen afgelopen zaterdag. So be it. Los van al dat soort dingen is het zo merkwaardig en laaghartig om alle frustraties op 1 man te botvieren. Dat tekent de mentaliteit van veel Nederlanders.

Ik hoop dat de spelers pal achter hem gaan staan nu. De man is geen held, gewoon een mens, met recht op fouten.
Ja, daar heb je ook weer gelijk in Maar wat de TS allemaal roept klopt geen hout fan .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  donderdag 24 juni 2004 @ 11:16:47 #27
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_20147396
Dick!
  donderdag 24 juni 2004 @ 12:06:04 #28
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_20148779
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 10:26 schreef SCH het volgende:
Nederland heeft zich weer van zijn slechtste kant laten zien na afgelopen zaterdag. Ik heb me echt rot geergerd. Als er iets mis gaat, is het zijn schuld, als het goed gaat, hebben de spelers het gedaan.

Onzinnig: hij heeft een merkwaardige beslissing genomen afgelopen zaterdag. So be it. Los van al dat soort dingen is het zo merkwaardig en laaghartig om alle frustraties op 1 man te botvieren. Dat tekent de mentaliteit van veel Nederlanders.

Ik hoop dat de spelers pal achter hem gaan staan nu. De man is geen held, gewoon een mens, met recht op fouten.
Precies, ik zat me rot te ergeren om al die Anti-Advocaat-avatar-losers en meelopers. Een foute wissel, okay, maar er 5 dagen alleen maar over hebben is triest, diep triest.
  donderdag 24 juni 2004 @ 12:10:05 #29
95437 O-DOG
en un momento dado...
pi_20148907
all credit to Advocaat
Nederlands Elftal heeft de kwartfinale bereikt
het resultaat is er
The death of one man is a tragedy
The death of a million is just a statistic
pi_20148975
Hij heeft wel geleerd van z'n fouten, en gisteren prima wissels toegepast. Zolang hij straks niet weer in z'n verdedigende schulp kruipt heb ik geen problemen met Advocaat.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 24 juni 2004 @ 12:12:51 #31
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_20148993
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 01:41 schreef devv05 het volgende:
Juiste beslissing zaterdag? Flikker toch op

Het is en blijft een slechte coach. Het bereik van de kwartfinale is allerminst zijn verdienste.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_20149071
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 12:10 schreef O-DOG het volgende:
all credit to Advocaat
Nederlands Elftal heeft de kwartfinale bereikt
het resultaat is er
Wat bazel je nu?? All credit to advocaat?? Als het aan Advocaat had gelegen hadden we naar huis gekunnen door zijn gestunt afgelopen zaterdag. Doordat die Tjechen zo goed waren kunnen we opgelucht adem halen. Nog steeds opzouten met die stomme kut kop van een advocaat
  donderdag 24 juni 2004 @ 12:18:17 #33
95437 O-DOG
en un momento dado...
pi_20149165
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 12:15 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Wat bazel je nu?? All credit to advocaat?? Als het aan Advocaat had gelegen hadden we naar huis gekunnen door zijn gestunt afgelopen zaterdag. Doordat die Tjechen zo goed waren kunnen we opgelucht adem halen. Nog steeds opzouten met die stomme kut kop van een advocaat
Ze hebben zich toch gekwalificeerd voor de kwartfinale?
het resultaat staat er en Advocaat verdient zn krediet ervoor
The death of one man is a tragedy
The death of a million is just a statistic
  donderdag 24 juni 2004 @ 12:18:33 #34
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20149174
Wat ik niet snap, is dat iedereen ineens weer fan van Advocaat is. Hij heeft fouten gemaakt VEEL fouten. Gisteren heeft hij het niet gedaan, maar heeft TSJECHIE er voor gezorgd dat Nederland alsnog door is. Dat nederland van de letten zou winnen dat was vooraf al wel bekent
OJAAJOH?
pi_20149220
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 01:40 schreef pfaf het volgende:
Advocaat, weggegooid alsof hij een glas Oranjeboom is, maar heeft laten zien dat hij de juiste beslissing heeft genomen zaterdag. Nederland is naar de kwartfinale en hij is de enige in Nederland die op dit moment z'n bek open mag trekken, Bert Maalderink, J.C. en vooral Jack v Gelder stijl in het gezicht mag uitlachen.
Dickie, bedankt voor de kwalificatie voor het échte toernooi.
Juiste beslissing?, ik wist niet dat Advocaat iets met het duitse elftal te maken hadden, want alleen dankzij een lamlendig Duitse mannschaft zijn wij door.
Advocaat als mens is ok, maar als bondcoach moet hij wegwezen.
pi_20158526
Welke juiste beslissing? Ik snap niet dat iedereen ineens weer in de polonaise achter Advocaat aanloopt. Hij stapelt fout op fout en we zijn verder ondanks Advocaat, niet dankzij Advocaat.

Dat Nederland gisteren won kwam vooral door een ontzettend zwakke scheidsrechter en een nog zwakker Letland.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')