Om er eens een tweakerterm tegenaan te gooien: lees de fucking faq!quote:Op woensdag 15 september 2004 21:24 schreef Faithy het volgende:
[..]
mijn foto's verneuken de lay-out niet hoor, dat was de foto van Americain Nightmare.. stel je niet aan en crepeer! Ze zijn niet tot nauwelijks groter dan de lay-out
Omdat het makkelijk kan en er nergens over geklaagd wordt, behalve hierquote:Op woensdag 15 september 2004 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom moeten we het nou weer eaten?
Als anderen het kunnen, dan is het toch niet zo moeilijk om ook even te resizen naar het juiste, toegestane, formaat?
quote:en zoveel details gaan er nou ook weer niet verloren hoor
Blijkbaar kan het hier niet makkelijk want anders was de regel niet bedachtquote:Op vrijdag 17 september 2004 20:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Omdat het makkelijk kan en er nergens over geklaagd wordt, behalve hier
quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:07 schreef Skull-splitter het volgende:
"regel" :') Gewoon een gemakzuchtige oplossing van toen het forum nog niet re-sizede... Najah, in het vervolg hou ik ze wel kleiner, jankerds...
Jouw foto's zijn 650 pixeltjes breed, layout is 550 pixeltjes breed....zie hier: een verschil van 100 pixels.....te groot dus.quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:56 schreef Faithy het volgende:
nee maar serieus: mijn foto's zijn net zo groot als de lay out
overigens....als je het meet-topic een beetje had gevolgd, had je gezien dat-ie niet komtquote:dus ga niet op mij zitten vitten, ik weet dat je dat graag doet, maar ik zie je wel op de meeting, kijken of je je dan nog steeds zo stoer voelt![]()
Dat is idd een optie Caar2. Alleen...wie zwijgt stemt toequote:Op zaterdag 18 september 2004 10:59 schreef Caar2 het volgende:
Als we nou toch eens met z'n allen gewoon niet reageren op TE grote foto's, dan is voor hun de lol er snel af.
hmzz, das wel weer waar ja, maar ja, als je sommige fokkers er op wijst doen ze het toch ook niet, en ja wat willen ze met hun foto's: reacties!! En als die niet komen, is het posten ook niet leuk meer, en gaan ze misschien kleiner posten. En als een nieuw persoon hier een te grote foto post, dan moeten we eerst melden dat de foto te groot is en of diegene hem even wil rezisen. Zo niet, dan geen reactie... Dus eerst vragen voor een resize, als die persoon moeilijk gaat doen, gewoon negeren en geen reactie geven op de foto, als we dat volhouden moeten ze wel!!!quote:Op zaterdag 18 september 2004 11:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is idd een optie Caar2. Alleen...wie zwijgt stemt toe
Daarnaast blijven mensen dan gewoon weg overal... Echt, autoresizen is al leuk genoeg hoor, maar ik zal er in het vervolg speciaal rekening mee houdenquote:Op zaterdag 18 september 2004 11:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is idd een optie Caar2. Alleen...wie zwijgt stemt toe
Ikzelf gebruik voor portretwerk bij voorkeur pro-films die iets beter met huidtinten omgaan. Let daarbij op het begrip 'iets' want verschillen van dag en nacht zijn het niet.quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:16 schreef Subhuman het volgende:
Vraagje voor de ouderwetse rolletjesmensen hier: wat voor film gebruiken jullie voor het maken van portretten? En komen daar mooie huidtinten uit? Ik heb laatst wat geschoten op Kodak Gold 200 ASA, maar ik vind de modellen er een beetje bleekjes opstaan. Vandaar dat ik graag wel eens een andere film wil uitproberen.
Opname heeft het op zich wel in huis, alleen zit er een lab en een flatbedscanner tussen en echt ideaal wil het dan maar niet worden.quote:Op donderdag 23 september 2004 01:49 schreef knuppelhout het volgende:
mooie foto, nookal lijkt ie niet helemaal scherp.
quote:grappig meisje, heb je koters?
De foto is naar mijn idee wat te klein om goed te kunnen beoordelen! Ik kan de blik vd jongen nu niet zo goed zien!quote:Op donderdag 23 september 2004 11:24 schreef tempelflower het volgende:
jemig een tijdje niet geweest, maar wat een veranderingen hier op het fot.
jammer dat sommige mensen niet de vakantie hebben gehad die ze wilden want de irritaties zijn wel toegenomen zeg.
maar ja deze rubriek sprak me gelijk aan, een favoriet van mij: portretfoto's,
de afbeelding hieronder is misschien niet helemaal een portret foto maar ik vind hem des te meer uitstraling hebben of zou het komen omdat het mijn eigen kind is.
[afbeelding]
Ik wist niet of zo'n topic al bestond en ik had hier al eerder huisdierportretten voorbij zien komen dus ik dacht ach laat ik ze maar hier plaatsen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:02 schreef PdeHoog het volgende:
Is alleen meer wat voor een huisdieren-topic
Of het in de scan zit of in de opname, maar op de een of andere manier heb ik de indruk dat het in dit plaatje aan scherpte ontbreekt, en dat is best een beetje jammer, want het gezicht zit er uiterst fraai in en de verlichting is ook helemaal in orde(let maar eens op de strukturen in het gezicht). Met wat extra scherpte krijg je zo'n foto die 'je scherm uitkomt' .quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:23 schreef ElsCapone het volgende:
Een foto van mijn lieve nichtje![]()
[afbeelding]
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Daarmee vat je mijn betoog aardig samenquote:Op zondag 26 september 2004 00:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar dit vind ik ook een zeer geslaagde foto hoor, ondanks de onscherpte.
Verdomd leuk koppie, jammer van dat vlekkerige effect (blur enzo)quote:Op maandag 27 september 2004 11:40 schreef Dickeos300d het volgende:
[afbeelding]
Jazzwomen aan het zingen. ( Gezicht extra belicht, geeft een mooi effect en springt er echt uit! )
Ik zal even kijken wat ik ermee kan doen, maar ik vind hem te geshopt in je bewerkte versie, ik wil porien en natuurlijke glooiing kunnen zienquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:47 schreef Dickeos300d het volgende:
@ Skull-splitter
Ik heb de foto aangepast, volgens mij beter als de vorige.
http://www.tdjproductions.com/eos/mainpages/portret/jazzwomen.jpg
Jazzwomen >>> AANGEPAST
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |