thematisch gezien wel jaquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:58 schreef Skull-splitter het volgende:
deze passen hier wel denk ik...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
lelijke uitsnede, maar effect is wel dat ze nog dichter op elkaar komen:
[afbeelding]
[afbeelding]
nee dat lijkt maar zo, plaatje wordt in zijn geheel geladen over de 550 breedte dus gaat hij er kwalitatief op achteruitquote:Op woensdag 8 september 2004 00:12 schreef Skull-splitter het volgende:
er zit al tijden een auto-resize in het forum?
_edit_ ik had mijn bril niet opquote:Op woensdag 15 september 2004 11:53 schreef Faithy het volgende:
Wat portretten afgelopen zomer geschoten tijdens toneelkamp in Frankrijk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een schatjequote:Op donderdag 9 september 2004 23:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[img ] http://www.brandweerdeurne.nl/miron.jpg [/img ]
Minus de spaties geeft:
[afbeelding]
Ik vind de eerste twee een beetje grauw aandoenquote:Op dinsdag 14 september 2004 23:38 schreef Dickeos300d het volgende:
Weer aan de slag geweest.
Wederom vraag ik even jullie mening!
Ik heb erg mijn best gedaan op deze dus hopen dat de kritiek meevalt!
[afbeelding]
[afbeelding]
En niet echt een portret, maar een bewerkte uitvoering.
[afbeelding]
nee hoor , ik vind hem ook okquote:Op woensdag 15 september 2004 19:50 schreef beertje_ het volgende:
Mijn eerste bewust gemaakte portretfoto van mijn zoontje:
[afbeelding]
Misschien verkeerd gecropt maar volgens mij is dit geen slechte foto
of zit ik erweer eens helemaal naast?
tssssssssssssss crappy , ik heb niet meer dan datquote:Op woensdag 15 september 2004 19:51 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Ik had gewoon mijn crappy A70 bij me dus
sorryquote:Op woensdag 15 september 2004 20:39 schreef Silent_Lucidity het volgende:
oke
Stoppen met het fotograferen???? Onzin , voor hetzelfde geeft de rest hier fantastische reacties en dan ga je je verlaten op wat ik zeg?quote:Op woensdag 15 september 2004 20:41 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Geeft niet hoor ik vraag je toch om je mening.
Ik denk dat ik er maar gewoon mee moet stoppenHet was namelijk een behoorlijk bewuste actie
hahahah dat heb ik ook wel eens hoor , dat ik denk naja die foto is echt niet zo mooi als ik zelf dacht.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:45 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Nee hoe meer ik er naar kijk hoe slechter ik hem zelf vindHad hem gewoon niet moeten posten
mijn foto's verneuken de lay-out niet hoor, dat was de foto van Americain Nightmare.. stel je niet aan en crepeer! Ze zijn niet tot nauwelijks groter dan de lay-outquote:Op woensdag 15 september 2004 17:37 schreef dawg het volgende:
resize! Moeilijk is het ook he.
Wat een innemende persoonlijkheid heb jijquote:Op woensdag 15 september 2004 21:24 schreef Faithy het volgende:
[..]
mijn foto's verneuken de lay-out niet hoor, stel je niet aan en crepeer!
En dan gaan er nog meer details verlorenquote:Op woensdag 15 september 2004 17:37 schreef dawg het volgende:
resize! Moeilijk is het ook he.
Waarom moeten we het nou weer eaten?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Just eat it man
Tuurlijk ga ik er even wat over zeggenquote:Op woensdag 15 september 2004 22:48 schreef beertje_ het volgende:
PdeHoog nog wat te zeggen over mijn portretfoto?of iemand anders
Dank je hier kan ik weer wat mee.quote:Op woensdag 15 september 2004 23:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik er even wat over zeggen
Wat hieronder staat is volledig mijn mening. Vat het dus niet op als dat dit heilig is. Dat is het nl. zeker niet.
Hij staat de verkeerde kant op. Op de compositie staat je zoon aan de linkerkant / midden. Hij staat echter een beetje rechtsgedraaid voor mijn gevoel. Ik vind de houding een beetje onnatuurlijk overkomen.
Ik ben daar niet zo heel wild van, maar dat is natuurlijk gewoon mijn mening maar. Wat misschien mooier is, is een liggende foto en dan een close-up van zijn hoofd (dus pet + hoofd + klein beetje schouders of zo).
edit: je zou kunnen proberen de achtergrond de volgende keer nog wat vager te maken. Ik weet niet wat voor diafragma je gebruikt hebt, maar daar kun je nog wel iets mee spelen denk ik
Idd, dat zou de foto afmaken...quote:Op donderdag 16 september 2004 13:07 schreef Subhuman het volgende:
Ik zou die foto van beertje_ aan de onderkant iets minder croppen. Het hoofdje staat voor mijn gevoel een beetje laag in het beeld. Als de ogen op ongeveer 1/3 van de bovenkant van de foto terecht zouden komen, zou de foto denk ik nog beter worden!
De eerste foto is leuk! Alleen het is een beetje een zwevend hoofd, de achtergrond is wat te donker lijkt mij.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:52 schreef knuppelhout het volgende:
sterk verbeterd portret ja!
wat vinden jullie van deze 2?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die mooie ogen heb je goed vastgelegd zegquote:Op woensdag 15 september 2004 22:02 schreef Caar2 het volgende:
hier is ie dan wel en nu op de goede breedte....
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |