abonnement Unibet Coolblue
pi_20141582
Ok, ze hebben inzet getoond.. Maar wel met een B-elftal..
Dat 'bedanken van de Tsjechen' tsss
Door die lui waren we bijna uitgeschakeld (3-2 )
Ik vind niet echt dat ze 'er alles aan gedaan hebben' want dan stel je niet 10 wisselspelers op..
Dat koste ons bijna het EK..
Het is puur de zwakte van Duitsland dat ze wonnen.
Als ze met het normale team speelden en 'gewoon' wonnen met een nulletje of 4 dan heeft Nederland het opeens zelf gedaan..
Een poule speel je niks voor niks over 3 wedstrijden.

Desondanks ben ik erg tevreden hoor .. Maar snap dus alleen niet die ver-eering van de Tsjechen.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_20141607
Tsjechen
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  donderdag 24 juni 2004 @ 00:16:09 #3
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_20141612
mwah, ik ben ze heel erg dankbaar
pi_20141620
Duitsland stelde gewoon echt niets voor. Ze schoten zelfs voor open doel de boel niet in de touwen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 24 juni 2004 @ 00:17:29 #5
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_20141660
ach ja...in de finale nemen we wel wraak op de tsjechen
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_20141673
tsja.. ze konden ook hun best niet doen.. (gasten van B-elftal..)
Zaten wij nu met de gebakken peren... (niet de echte natuurlijk... de spreekwoordelijke)
De aanhouder wint :D
pi_20141676
ik ben ze dankbaar
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  donderdag 24 juni 2004 @ 00:18:19 #8
88620 Compile
Cannon Project
pi_20141679
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 00:17 schreef Pistol_Pete het volgende:
ach ja...in de finale nemen we wel wraak op de tsjechen
Tsjechië gaat het EK winnen
  donderdag 24 juni 2004 @ 00:19:33 #9
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_20141719
een b eftal is juist de redding van nederland geweest, die jongens moesten het nog laten zien!! top spelers, moeilijk in de finale straks als nederland tegen engeland speelt (kan dat überhaupt?)
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_20141760
pi_20141779
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 00:18 schreef Compile het volgende:

[..]

Tsjechië gaat het EK winnen
Zwijg jij....Ik heb wat anders voor je ....
  donderdag 24 juni 2004 @ 00:21:53 #12
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_20141795
ik ben ze heel dankbaar want nl had het allang af moeten maken tegen dl en tjechie dus maar dat deden ze dus niet en nu moetsen we afhankelijk zijn.als nl niet de finale haalt mag tjechie van mij ek kampioen worden
pi_20141811
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 00:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Duitsland stelde gewoon echt niets voor. Ze schoten zelfs voor open doel de boel niet in de touwen.
Wat een kansen hebben ze idd gehad, ik ben na 15 minuten gepruts van Nederland in de 2e helft gaan zappen naar Duitsland - Tsjechie maar de 2-1 voor Duitsland hing echt in de lucht. Alleen wat een BAGGERspitsen lopen daar zeg, die nummer 10 bakte er NIKS van, Klose stond te kloten.

Ballack is de opvallend positieve uitschieter, hij had Duitsland bijna doorgekregen met zijn bal op de paal. Ik denk dat Tsjechie de 2-1 niet te boven was gekomen.
  donderdag 24 juni 2004 @ 00:22:46 #14
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_20141829
nederland wordt kampioen! "wij houden van oranje en dick is geniaal!" zie je nou wel dat je stotteraars de kans moet geven...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 24 juni 2004 @ 00:24:26 #15
63890 bugeye
Fok verlaten heeft :'(
pi_20141887
-edit- gereageerd in een verkeerde topic

anyway, Tsjechie heeft juist een goede ploeg
Ik zit niet langer meer hier.... snik....
pi_20141901
Niet zeiken, zelfs de B-tsjechen zijn een klasse beter dan die moffen. Ws. ook dan ons. Als je iets om oranje geeft hou je nu gewoon van de tsjechen!
Hadden ze dan moeten verliezen ofzo

M.a.w. ZEIK NIET!
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_20141920
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 00:22 schreef Toewan het volgende:

[..]

Wat een kansen hebben ze idd gehad, ik ben na 15 minuten gepruts van Nederland in de 2e helft gaan zappen naar Duitsland - Tsjechie maar de 2-1 voor Duitsland hing echt in de lucht. Alleen wat een BAGGERspitsen lopen daar zeg, die nummer 10 bakte er NIKS van, Klose stond te kloten.

Ballack is de opvallend positieve uitschieter, hij had Duitsland bijna doorgekregen met zijn bal op de paal. Ik denk dat Tsjechie de 2-1 niet te boven was gekomen.
Ballack was de enige die de dorre middelmaat nog een beetje kon ontstijgen, maar in zijn eentje kan hij het ook niet. Duitsland was gewoon beter, kreeg hele goede kansen maar wat een slechte spitsen zeg. Kuranyi raakt geen bal goed, Klose was waardeloos en Podolski maakte ook weinig indruk. Zelfs ballen die ze er maar in hoefden te blazen wisten ze nog te verkloten.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 24 juni 2004 @ 00:28:15 #18
42123 Manji
Cursed with Immortality
pi_20141987
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 00:15 schreef Kluupkluup het volgende:
Ok, ze hebben inzet getoond.. Maar wel met een B-elftal..
Dat 'bedanken van de Tsjechen' tsss
Door die lui waren we bijna uitgeschakeld (3-2 )
Nee dat lag helemaal aan het Nederlandse elftal zelf.
The Horizons Of The Spring
Glare Of Autumn
...And Winter Becomes
pi_20142017
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 00:19 schreef zoalshetis het volgende:
een b eftal is juist de redding van nederland geweest, die jongens moesten het nog laten zien!!
Precies mijn gedachte. Als ze zelfs met zon 'tweederangs' elftal nog kunnen winnen... Die mannen kregen nu de kans zich te bewijzen, en gelukkig hebben ze dat gedaan ook.
pi_20142043
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 00:25 schreef kamagurka het volgende:
Niet zeiken, zelfs de B-tsjechen zijn een klasse beter dan die moffen. Ws. ook dan ons. Als je iets om oranje geeft hou je nu gewoon van de tsjechen!
De B-Tsjechen stonden anders toch FLINK onder druk tegen de Duitsers. Het is dat ze bij Duitsland alleen maar kromme spitsen hebben maar ze zaten er dit keer dicht bij. Wat zijn die spitsen belabberd, vooral die Kuryani. En Voller laat 'm maar staan (maar veel beter heeft Duitsland ook niet).
pi_20142077
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 00:25 schreef kamagurka het volgende:
Niet zeiken, zelfs de B-tsjechen zijn een klasse beter dan die moffen. Ws. ook dan ons. Als je iets om oranje geeft hou je nu gewoon van de tsjechen!
Hadden ze dan moeten verliezen ofzo

M.a.w. ZEIK NIET!
Ik zeik niet.. Je moet je tsjechen gewoon niet zo in de hemel prijzen. Het is nu net alsof het door Tsjechie is dat Nederland door is. Maar Nederland heeft gewoon tegen dezelfde tegenstanders meer punten gehaald en is dus gewoon op eigen kracht door..
Dat de tsjechen vandaag winnen is juist heel normaal tegen het uberzwakke Duitsland..

m.a.w. Bedankt NEDERLAND!
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_20142096
En? Je punt? Ze hadden ook gewoon met z'n allen voor het doel kunnen gaan zitten en de Duitsers kunnen laten scoren. Maar nee, ze hebben gevochten, en gewonnen. Ze hadden nergens een verplichting.
quote:
Door die lui waren we bijna uitgeschakeld (3-2 )
Ja? En? Ons eigen schuld, waarom walg je van ze als ze het verdienden?
quote:
Dat koste ons bijna het EK..
Correctie, onze fouten kosten ons bijna het EK, misschien een beetje een slechte scheids.
Nogmaals: waarom walg je van ze voor hun overwinning op ons?

Doe je dat vaker, zo uit je aars praten?
  donderdag 24 juni 2004 @ 00:33:05 #23
42123 Manji
Cursed with Immortality
pi_20142116
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 00:31 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Ik zeik niet.. Je moet je tsjechen gewoon niet zo in de hemel prijzen. Het is nu net alsof het door Tsjechie is dat Nederland door is. Maar Nederland heeft gewoon tegen dezelfde tegenstanders meer punten gehaald en is dus gewoon op eigen kracht door..
Dat de tsjechen vandaag winnen is juist heel normaal tegen het uberzwakke Duitsland..

m.a.w. Bedankt NEDERLAND!
Volgens mij snap jij het niet helemaal.
The Horizons Of The Spring
Glare Of Autumn
...And Winter Becomes
pi_20142133
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 00:30 schreef Toewan het volgende:

[..]

De B-Tsjechen stonden anders toch FLINK onder druk tegen de Duitsers. Het is dat ze bij Duitsland alleen maar kromme spitsen hebben maar ze zaten er dit keer dicht bij. Wat zijn die spitsen belabberd, vooral die Kuryani. En Voller laat 'm maar staan (maar veel beter heeft Duitsland ook niet).
Klose en Bobic zijn al even slecht. Oranje is door dankzij de enorm slechte spitsen van Duitsland. Niets meer en niets minder.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_20142259
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 00:32 schreef PvtRyan het volgende:
En? Je punt? Ze hadden ook gewoon met z'n allen voor het doel kunnen gaan zitten en de Duitsers kunnen laten scoren. Maar nee, ze hebben gevochten, en gewonnen.
In feite is dat zeer kwalijkj dat je er al vanuit gaan dat ze hun sportieve plicht niet doen.. Dat deden ze immers ook niet tegen ons. Nederland heeft tegen 3 ploegen gespeeld die op volle sterkte waren. Het is daarom juist niet eerlijk dat de Tsjechen met een B-elftal komen aanzetten (wat natuurlijk best te begrijpen is, ze spelen immers niet voor Nederland )
[..]
quote:
Ja? En? Ons eigen schuld, waarom walg je van ze als ze het verdienden?
'walg' tussen haakjes.. Het is een vorm van competitie vervalsing dat ze met een veel zwakker team op komen dragen. (waarin ik ze overigens gelijk geef) Maar om ze dan te eren!?
[..]
quote:
waarom walg je van ze voor hun overwinning op ons?
hahahah Wat een bullshit.. Lees m'n stuk eerst maar eens door
Ik walg vooral van dat 'Tsjechen-bedankt'-sfeertje.. Aangezien Nederland WEL tegen drie teams speelden die op volle sterkte waren en de Duitsers niet.
quote:

Doe je dat vaker, zo uit je aars praten?
Doe jij dat vaker, zo uit je aars praten?
Het is immers een mening waar veel voor te zeggen valt.

Kortom: Nederland heeft het zelf gedaan over 3 wedstrijden gekeken.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')