abonnement Unibet Coolblue
pi_20140964
Aanbid hier deze wereldcoach.

.

.
pi_20141023
Geniaal, deze man. Een penisafdruk op de walk of fame is het minste dat we voor hem kunnen doen......
pi_20141061
  donderdag 24 juni 2004 @ 00:00:30 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_20141090
hypocriet eerst een week roepen dat ie moet opzouten en hem dan ineens een 'wereldcoach' noemen en vervolgens zeggen dat je nooit anders beweerd hebt (ned 2, commentaar)
Niet meer actief op Fok!
pi_20141418
Hypocriete eikels eerst die kerel uitkotsen en um dan de hemel in prijzen
Triest
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_20141539
hij blijft te verdedigend en vergrijsd. met elke coach hadden we vanavond van de letten gewonnen en de kwartfinales hebben we te danken aan het goede spel van tjechie en het beroerde duitsland; niet aan ons zelf
pi_20141597
Wat een kutonzin zeg. Wat heeft hij dan precies goed gedaan vraag ik me af? Nederland heeft veel geluk gehad en is eerder ondanks Advocaat door dan dankzij Advocaat.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_20141695
begint nu het kontlikken? Niet Advocaat, maar Davids, Van der Sar, Robben, Van Nistelrooij, Makaay, Seedorf, Stam, Heitinga en Bouma hebben bijgedragen aan het bereiken van de kwartfinales. En niet in de laatste plaats moeten we vooral Milan Baros, Jan Heinz en Tsjechië bedanken
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_20141714
Ja hee, ik ben steeds positief geweest over Dickie. Beetje hypocriet he, als Nederland wint is het aan de spelers te danken, als we verliezen ligt het aan één wissel van de bondscoach.

Dick is okay. .
pi_20141737
Hij moet nog steeds ontslagen worden... Maar eerst even het EK winnen
  donderdag 24 juni 2004 @ 00:20:07 #11
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_20141739
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 00:13 schreef egosho het volgende:
hij blijft te verdedigend en vergrijsd. met elke coach hadden we vanavond van de letten gewonnen en de kwartfinales hebben we te danken aan het goede spel van tjechie en het beroerde duitsland; niet aan ons zelf
Vanavond inderdaad wel, maar NL had de kwartfinale eerder veilig kunnen stellen. Gewoon, normaal goed voetballen tegen de Duitsers en niet de voorsprong weggeven die ze hadden tegen Tsjecië.
Heeft verder niets meer met Advocaat te maken. De spelers moeten het uiteindelijk doen. Vanavond hadden ze geluk, nu moeten ze het op eigen kracht doen.....geen ander land die ze zal helpen
Voor de goede orde: ik heb Advocaat nooit afgekraakt, hij heeft een fout gemaakt en toegegeven...kan iedereen gebeuren
pi_20141743
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 00:18 schreef cultheld het volgende:
begint nu het kontlikken? Niet Advocaat, maar Davids, Van der Sar, Robben, Van Nistelrooij, Makaay, Seedorf, Stam, Heitinga en Bouma hebben bijgedragen aan het bereiken van de kwartfinales. En niet in de laatste plaats moeten we vooral Milan Baros, Jan Heinz en Tsjechië bedanken
Heitinga/makaay
pi_20141821
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 00:19 schreef Bazyx het volgende:
Ja hee, ik ben steeds positief geweest over Dickie. Beetje hypocriet he, als Nederland wint is het aan de spelers te danken, als we verliezen ligt het aan één wissel van de bondscoach.

Dick is okay. .
Waarom dan? Wat maakt hem een wereldcoach? Ik kan zo gauw niets bedenken hoor.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_20141859
* FritsVanEgters gaat gewoon door met miskennen
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_20141865
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 00:20 schreef Woffel het volgende:

[..]

Heitinga/makaay
Makaay en overigens ook Pi-Air die in de groep heel veel steun hebben geleverd. En natuurlijk de 3-0 van Makaay. Verder was Heitinga als back erg goed bezig tegen de Duitsers en de Tsjechen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_20141881
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 00:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom dan? Wat maakt hem een wereldcoach? Ik kan zo gauw niets bedenken hoor.
-De spelers zijn gemotiveerd, scherp en spelen over het algemeen uitstekend.
-We hebben de kwartfinale bereikt.
pi_20142031
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 00:10 schreef Steve-O het volgende:
Hypocriete eikels eerst die kerel uitkotsen en um dan de hemel in prijzen
Triest
Idd hypocrisie ten top
pi_20142072
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 00:24 schreef Bazyx het volgende:

[..]

-De spelers zijn gemotiveerd, scherp en spelen over het algemeen uitstekend.
-We hebben de kwartfinale bereikt.
Dat de spelers gemotiveerd en scherp waren kwam volgens mij vooral door dat gekloot van Advocaat tegen Tsjechië en het feit dat heel Nederland over ze heen is gevallen na lamme vertoningen tegen Ierland, België en Duitsland. Daar heeft Advocaat weinig mee te maken.

Kwartfinale hebben we bereikt ondanks Advocaat. Slechts 1 overwinning en een lucky gelijkspel tegen een wel heel slecht Duitsland.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_20142224
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 00:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat de spelers gemotiveerd en scherp waren kwam volgens mij vooral door dat gekloot van Advocaat tegen Tsjechië en het feit dat heel Nederland over ze heen is gevallen na lamme vertoningen tegen Ierland, België en Duitsland. Daar heeft Advocaat weinig mee te maken.
Hoezo? Dat heeft ie juist allemaal veroorzaakt!
pi_20142289
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 00:30 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Idd hypocrisie ten top
Nog grappiger is dat iedereen dat zegt, dus
  donderdag 24 juni 2004 @ 00:44:15 #21
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_20142380
Miskend of niet, een genie is ie.
...dass wir fliegen.
pi_20142385
ik aanbid hem nog steeds niet hoor, ik ben wel consequent. Na het EK moet hij nog steeds ontslagen worden
  donderdag 24 juni 2004 @ 00:45:53 #23
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_20142417
Zelfs al winnen we het EK, mag hij wat mij betreft nog steeds weg. Hij is niet goed voor het voetbal dat ik graag wil zien.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_20142442
hij krijgt aziel in ' t land van ooit "
wie wil dat niet?
De Puta Madre
  donderdag 24 juni 2004 @ 00:49:01 #25
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_20142473
Als we het ek winnen, dan krijgt ie een biertje van me. tot het zover is; blijf ik um een eikel vinden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')