abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 24 juni 2004 @ 22:27:41 #101
88620 Compile
Cannon Project
pi_20164004
Nee Youssef is een kloon
pi_20167438
Beckham mikte ook op de denkbeeldige rotsen
Nu ook in vanillesmaak
  vrijdag 25 juni 2004 @ 00:07:25 #103
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20167662
Volgen we ook allemaal de kritiek van Adriaanse op Seedorf ?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  vrijdag 25 juni 2004 @ 00:18:53 #104
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_20167992
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 22:11 schreef Compile het volgende:
Seedorf is nu onze jongen, als we zaterdag verliezen is het weer een roetmop
Seedorf is (bijna) altijd oké geweest, dat is nu ook zo en straks ook nog.
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 22:14 schreef Compile het volgende:
Nee, dat is niet mijn redenatie, maar de redenatie van dit verradelijk volk in dit land. Kijk maar hoe het met Dick Advocaat ging. Nu is het opeens weer een held. Bah
Advocaat is (bijna) altijd oké geweest, dat is nu ook zo en straks ook nog.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 00:20:41 #105
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_20168036
Kan Hugo Borst trouwens ook niet gewoon dood ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 00:34:14 #106
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_20168400
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 00:20 schreef elcastel het volgende:
Kan Hugo Borst trouwens ook niet gewoon dood ?
Wat een populist is het ook. Hij komt op me over net als wijlen poedel Pim Fortuin

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_20168492
PopieJopie met een onaangenaam stemgeluid
Nu ook in vanillesmaak
pi_20172525
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 00:07 schreef Harry_Sack het volgende:
Volgen we ook allemaal de kritiek van Adriaanse op Seedorf ?
Het is geen kritiek op de persoon Seedorf. Co laat gewoon duidelijk zien wat er niet goed ging, er is dus ruimte voor verbetering.
pi_20172577
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 00:18 schreef elcastel het volgende:

Advocaat is (bijna) altijd oké geweest, dat is nu ook zo en straks ook nog.
Als persoon zal ie best ok zijn. Als trainer en bondscoach vind ik hem gewoon ronduit slecht. Die man heeft nog nooit wat gepresteerd met het NL-elftal. Bovendien spreekt z'n behoudende visie op voetballen me absoluut niet aan.
pi_20172729
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 00:07 schreef Harry_Sack het volgende:
Volgen we ook allemaal de kritiek van Adriaanse op Seedorf ?
Het was de man van Davids die uit positie stond, dat was nmogal een opzichtige blunder van prutser Adriaanse
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20172770
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 10:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Het was de man van Davids die uit positie stond, dat was nmogal een opzichtige blunder van prutser Adriaanse
Je zag anders toch wel HEEEEEEEL duidelijk dat Clarence z'n man liet lopen.
pi_20172846
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 10:13 schreef sol1tair het volgende:


Je zag anders toch wel HEEEEEEEL duidelijk dat Clarence z'n man liet lopen.
Clarence liet de man van Davids lopen, als je 25 seconden eerder had gekeken zag je Seedorf Davids daarop wijzen. Adriaanse ging daarmee even de fout in, maar dat zijn we wel van hem gewend
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20172878
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 10:16 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Clarence liet de man van Davids lopen, als je 25 seconden eerder had gekeken zag je Seedorf Davids daarop wijzen. Adriaanse ging daarmee even de fout in, maar dat zijn we wel van hem gewend
Seedorf stond bij die man en liep niet met hem mee, Davids stond bij een andere man.
pi_20172967
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 10:18 schreef sol1tair het volgende:


Seedorf stond bij die man en liep niet met hem mee, Davids stond bij een andere man.
Klopt, er was sprake van miscommunicatie, maar dat lag aan Davids. Dat was duidelijk te zien aan de situatie die eraan voorafging.

Seedorf was volgens de serieuze internationale media de beste man van het veld en dat hadden ze wederom goed gezien.
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20173113
Clarence wordt gewoon nog steeds afgerekend op de gemiste strafschoppen. En daarom wordt er hier zo veel op hem gezeken. Ik zou hem geen leider willen noemen, maar zeker wel een spelverdeler. Maar ik vind wel dat hij gewoon goed speelt dit EK. Op het middenveld samen met Davids en Sneijder. Ik vind Cocu namelijk niet altijd even goed. Achterin ga ik voor Heitinga, Stam, Bouma en Van Bronckhorst. Deze achterhoede heeft dit EK bewezen dat ze het goed doen samen. Voorin, vind ik het heel wat lastiger. Robben is prima, die doet het goed. Ook van Nistelrooy werkt hard en wil graag. Maar die laatste positie, weet ik niet zo goed. Van der Meijde heeft het voor mij nu niet, terwijl ik normaal gesproken wel een fan van hem ben. En Overmars terkt ook geen hele wedstrijd. Makaay dan maar?
Like a flower, waiting to bloom
Like a lightbulb, in a dark room
Im just sitting here waiting for you...
  vrijdag 25 juni 2004 @ 10:31:56 #116
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_20173215
Wat mij altijd opvalt, is dat Seedorf als enige gewoon schiet als er een tegenstander voor staat. Je ziet heel vaak dat hij tegen tegenstanders aanschiet. Dan denk ik: jongen toch, je kunt er niet doorheen schieten. Telkens weer probeert hij het. Ik vind hem verder wel aardig spelen voor zijn doen. Die rare ongecontroleerde schoten zijn voor een man met zijn techniek gewoon een schande. Ik denk dat hij dat zelf als eerste zal toegeven.
pi_20173388
Ach soms ben ik wel blij dat ze gewoon eens uithalen. Dat wil soms toch nog wel een goal worden, in plaats van dat eeuwige zoeken naar ene gaatje voorin.
Like a flower, waiting to bloom
Like a lightbulb, in a dark room
Im just sitting here waiting for you...
pi_20174039
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 20:07 schreef Barca het volgende:
Stam ben ik niet vergeten, die heb ik gepaseerd. Verbannen naar de tribune. Aanwezig is Stam soms wel maar niet positief.
dit leg ik volledig neer op het bordje van Bouma
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_20174072
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 10:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Die rare ongecontroleerde schoten zijn voor een man met zijn techniek gewoon een schande. Ik denk dat hij dat zelf als eerste zal toegeven.
Noem eens een raar en ongecontroleerd schot tegen Tsjechie...........
En zo'n volley als tegen Letland kan natuurlijk altijd mis gaan.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_20174091
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 10:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat mij altijd opvalt, is dat Seedorf als enige gewoon schiet als er een tegenstander voor staat. Je ziet heel vaak dat hij tegen tegenstanders aanschiet. Dan denk ik: jongen toch, je kunt er niet doorheen schieten. Telkens weer probeert hij het. Ik vind hem verder wel aardig spelen voor zijn doen. Die rare ongecontroleerde schoten zijn voor een man met zijn techniek gewoon een schande. Ik denk dat hij dat zelf als eerste zal toegeven.
Heb je van der Meisje nog nooit een voorzet zien (proberen) te geven, negen van de tien keer schiet tegen een tegenstander aan.
Maar inderdaad, schieten is niet een van Seedorf's kwaliteiten.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 11:10:09 #121
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_20174109
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 10:01 schreef sol1tair het volgende:

[..]

Het is geen kritiek op de persoon Seedorf. Co laat gewoon duidelijk zien wat er niet goed ging, er is dus ruimte voor verbetering.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_20174188
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 11:09 schreef sol1tair het volgende:

[..]

Heb je van der Meisje nog nooit een voorzet zien (proberen) te geven, negen van de tien keer schiet tegen een tegenstander aan.
Maar inderdaad, schieten is niet een van Seedorf's kwaliteiten.
Schieten is wel een van zijn kwaliteiten!!!!
En dat doet hij zeker goed, dit ok. Kijk eens niet alleen naar zijn fouten, maar kijk ook eens naar de schoten, die wel een reeële kans waren.

Van der Meijde daarentegen schiet heel veel tegen anderen aan en komt niet eens aan mooie schoten toe.
Like a flower, waiting to bloom
Like a lightbulb, in a dark room
Im just sitting here waiting for you...
pi_20174349
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 11:13 schreef Shir het volgende:

[..]

Schieten is wel een van zijn kwaliteiten!!!!
En dat doet hij zeker goed, dit ok. Kijk eens niet alleen naar zijn fouten, maar kijk ook eens naar de schoten, die wel een reeële kans waren.
Ik vind Seedorf z'n schoten meestal niet gevaarlijk ... dus vind ik niet dat z'n schot een sterk punt is. Als hij morgen tegen Zweden vanaf 20 meter die bal in de kruising legt zal ik aan m'n oordeel twijfelen, maar nu is daar nog helemaal geen reden voor.
pi_20174361
Ik snap niet dat Seedorf nog vrije trappen en corners mag nemen. Elke amateur ziet dat het bij de aanloop al niet goed gaat: veel te kort, veel teveel achterover hangen. Waarom wordt hij daar nooit op gewezen door een trainer?

Verder vind ik Seedorf een goed toernooi spelen, zijn passjes zijn vaak een schakel tussen achterveld en aanval.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_20174429
Ik vind dus wel dat hij goeie vrije trappen genomen heeft de afgelopen wedstrijden.

En ik hoop vooral die haters, dat hij zaterdag scoort of de voorzet geeft!
Like a flower, waiting to bloom
Like a lightbulb, in a dark room
Im just sitting here waiting for you...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')