abonnement Unibet Coolblue
pi_20151798
hadden we wel verdiend na die hondelul van vorige keer
pi_20151955
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 01:57 schreef bugeye het volgende:
ik ben te lui en geen zin om dit topic door te lezen,
maar hoe heet die scheidsrechter ook alweel?
Kim Nielsen (http://www.euro2004.com/tournament/matchofficials/referee=8241.html ), een Deen. Is ook wel een van de betere scheidsrechters samen met Colina en Merk naar mijn mening. Nederland had inderdaad niet te klagen over de penalty en de buitenspelgoal, maar zoals al gezegd kan die penalty best een optelsom zijn van eerdere acties en denk ik dat je toch vooral de grensrechter moet aanrekenen dat die het buitenspel niet heeft gezien.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_20152868
Ik vond Nielsen gisteren voor zijn doen zwak fluiten. Ik zie hem persoonlijk liever fluiten dan Collina en Merk. Dat hij partijdig floot, vind ik overdreven om te zeggen. Maar we hadden wel geluk bij een aantal beslissingen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_20157855
hebben sommigen onder jullie de scheids vd moffen gezien?. die tsjechische doelman duwt gewoon zo'n duitser omver en plukt dan de bal, eerlijk gezegd als dat tegenwoordig al mag ...
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
pi_20157968
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 18:05 schreef BramK het volgende:
hebben sommigen onder jullie de scheids vd moffen gezien?. die tsjechische doelman duwt gewoon zo'n duitser omver en plukt dan de bal, eerlijk gezegd als dat tegenwoordig al mag ...
Daar had Hauge inderdaad voor moeten fluiten. Gelukkig voor Oranje en haar supporters is dat niet gebeurd.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_20158297
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 22:50 schreef A-W-E-S-O-M-O het volgende:
Hij was niet partijdig. Alleen de penalty was wat overbodig.
De 2e goal was buitenspel.... over niet partijdig gesproken.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_20159555
3/4 vd goals die ruud scoorde is er een serieus reukje aan
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
pi_20159798
Niets partijdig..

punt 1.. de penalty was een optelsom van eerdere 'kleine' overtredingen binnen de 16..
punt 2.. de 2e 'buitenspel goal' is een fout van de lijnrechter die lag te slapen..
en tenslotte staat die Deen te boek als een van de betere scheidsrechters binnen Europa

maar goed.. bedankt scheids
pi_20168578
Punt 1: Penalties hoor je niet te geven naar aanleiding van optelsommetjes. Als Davids al geraakt was, dan was dat sowieso buiten de zestien. Puur hypothetisch want hij werd totaal niet geraakt.

Punt 2: Fout van de grensrechter inderdaad, maar die behoort ook tot de arbitrage. Het was zuiver buitenspel.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')