Ok, maar wat is redelijk.quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Als het vraagbedrag onredelijk is kun je overname weigeren, de huidige bewoner moet dan alles verwijderen.
Laag bieden, net ietsje te laag. Als-ie niet accoord gaat zeg je gewoon dat-ie alles moet verwijderen. Dan bedenken ze zich soms nog weleens. HEeft bij ons ook gewerkt in ons eerste huurflatje samenquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:01 schreef Sambaramba het volgende:
[..]
Ok, maar wat is redelijk.
Je kunt natuurlijk vanuit meerdere punten denken.
1. Mijn persoontje: als ik het niet koop moet ik meer geld voor iets nieuws uitgeven
2. Zijn persoontje: als hij het niet verkoopt dan moet hij het werk doen om het te verwijderen, betalen om het te verwijderen en heeft hij geen rooie cent.
Als echte Hollander betaal ik natuurlijk het liefst zo weinig als mogelijk
die 150 was eigenlijk incl. die lamellen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:10 schreef Sambaramba het volgende:
Hmm ja zoiets dacht ik ook al een beetje. Ik reken bijv dat een 60 vierkante meter laminaat me nieuw vanaf 300 euro kost. Indien ik zeg dat ik de liggende laminaat niet zo mooi vind, maar ik eigenlijk wel fijn vind dat ik er geen werk aan heb etc... dan moet het eigenlijk toch wel voor 150 euro te regelen zijn, niet?
De lamellen wordt dan verhaal nr 2
150 euro voor lamellen en de vloer is een joden fooi! Als iemand dat zou bieden zou ik alles eruit trekken als ik de aanbieder was. (of het moet echt troep zijn, maar dat is dus niet zo volgens ts)quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:14 schreef blieblie het volgende:
[..]
die 150 was eigenlijk incl. die lamellen.
Want zoals hier boven aangegeven zullen ze sowieso blij mogen zijn als ze er wat voor krijgen.
Vind ik niet. Laminaat is niet alleen k#t om te leggen maar ook k#t om eruit te halen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:23 schreef foton het volgende:
[..]
150 euro voor lamellen en de vloer is een joden fooi! Als iemand dat zou bieden zou ik alles eruit trekken als ik de aanbieder was. (of het moet echt troep zijn, maar dat is dus niet zo volgens ts)![]()
[completely off topic]quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:33 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zou wel even het laminaat en de gordijnen bekijken. Soms proberen ex-huurders nl. behoorlijk gaar laminaat te verkopen en zelf leggen valt echt wel mee hoor
Zeker als 't click laminaat is, is dat zeker niet waar. Is net Lego, alleen kun je bij laminaat echt nix fout doen. En eruit halen stelt al helemaal nix voor, vergeleken bij de rest van de verhuizing.quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:29 schreef Arjan het volgende:
[..]
Vind ik niet. Laminaat is niet alleen k#t om te leggen maar ook k#t om eruit te halen.
Of ze die lamellen erbij krijgt hangt ervan af of ze het slim speelt. Ik zou iig die lamellen als sluitpost gebruiken.
* foton is 't hier helemaal mee eensquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Ehm 60 m2 laminaat voor 300 euro? Ik dacht het niet!
Dat is 5 euro per m2.
Zulk goedkoop laminaat vind je nergens.
En als het zulke goedkope bagger is dat er ligt, dan zou ik het maar niet overnemen en zelf knap spul leggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |