abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20135414
Zal ik eens zappen?

1 minuutje.
The gum you like, is coming back in style.
pi_20135515
Er zit echt totaal geen tempo in die pot he, wat de volkswagens tegen skoda spelen.
pi_20135549
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 21:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Er zit echt totaal geen tempo in die pot he, wat de volkswagens tegen skoda spelen.
wat ijl je nou
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_20135908
Die Duitsers
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Twijfelachtige penalty en die andere had ook niet mogen tellen... PRACHTIG!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_20136039
jongens NEDERLAND GAAT WINNNNNENNNNEEE
pi_20137015
Dick
pi_20137420
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_20137438
Jongens hier komt ie dan;

SLOTJE!
pi_20137458
3-0
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_20139100
En we zijn errug mooi door!
pi_20139418
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 21:46 schreef jeroen2497 het volgende:
jongens NEDERLAND GAAT WINNNNNENNNNEEE
ik zei het!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_20139835
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop