zoals ik al zei, yvonne heeft een geil decolletequote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En?Was het te pruimen? En heb je het gekneed?
Er heeft zich meer afgespeeld die dag dat je "haar" ontmoet heb. Kom op, vertel me de details.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zoals ik al zei, yvonne heeft een geil decollete
tja, voor wat hoort wat natuurlijkquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:06 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Er heeft zich meer afgespeeld die dag dat je "haar" ontmoet heb. Kom op, vertel me de details.
Okay, zoals elke mod heeft gedaan.....dagje Brechtje-meppen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
lik mij in in de crew ;')
nou succes, ik hoor het wel als het gelukt is.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Okay, zoals elke mod heeft gedaan.....dagje Brechtje-meppen.
JIJ moet Brechtje-meppe, ik wil die kutcrew niet inquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nou succes, ik hoor het wel als het gelukt is.
JIj ging MIj inlikken in de crewquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
JIJ moet Brechtje-meppe, ik wil die kutcrew niet in
Ik regel dat dagje meppen voor je, je moet het zelf wel 'inkoppen' door daadwerkelijk te meppen hè. Een beetje wil tonen....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
JIj ging MIj inlikken in de crew
ja, okay, da magquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik regel dat dagje meppen voor je, je moet het zelf wel 'inkoppen' door daadwerkelijk te meppen hè. Een beetje wil tonen....
hmm. dinsdag geloof ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mooi, wanneer schikt jou?
[14.gif]quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Komt voor de bakker
quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:38 schreef yvonne het volgende:
Lang gelden dat ik je gesproken heb
Je weet dat ik je de liefste en de leukste user van allemaal vind![]()
Zou je iets voor me kunnen doen?
De SCreeks in POL de nek omdraaien?
Genoeg is genoeg, het gaat nergens meer over
Krijg je van mij een leuke tag
Of we gaan nuecken, kan ook
Het zit je echt wel dwars dat ik besta? Je haat me. Dat betekent dat je toch energie aan mij wilt besteden in wat voor vorm dan ook. Onverschilligheid kost geen energie. Maar dat je mij haat geeft mij toch een warm gevoel. Zoals in je broek plassen dat doetquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:12 schreef blublub het volgende:
SB
sis?![]()
Prachtig, ik hou van vrouwen met macht.quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:42 schreef Silmarwen het volgende:!
Yvonne toch! Laat Sidekick het niet lezen of the usuals van POL het niet lezen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |