quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:22 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Erg diep ja...
Niet zo diep als dat jij in SideKicks reet zit, maar toch best diep...
Tuurlijk, ik ben een domme trut. Wat had je anders verwachtquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:26 schreef Monidique het volgende:
[..].
Meid, ik geef je zo'n open doel en je schiet 'm er natuurlijk in. Hoe voorspelbaar!.
Dat wil ik wel doen. Als je me toelaat mijn klonen op de reeks los te laten en dus terugneemt wat je in dat voorlaatste mailtje hebt gezegt.quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:38 schreef yvonne het volgende:
De SCreeks in POL de nek omdraaien?
quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
nuecken is okay.
mits bier natuurlijk.
En jij zou daar nu moeten modden in plaats van Sizzler.quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zie POL, het is ongeveer het enige topic waar gepost wordt.
heyquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:40 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Mhoehahahahahahahaha
Hoi![]()
Ik moest lachen om jouw signaturequote:Op donderdag 24 juni 2004 18:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hey
Zo erg is dat niet, want (en ik zal vast een ban krijgen voor het plaatsen van een chatlog):quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:22 schreef Silmarwen het volgende:
Niet zo diep als dat jij in SideKicks reet zit, maar toch best diep...
quote:[17:03] <Monidique> Mijn dingetje schiet niet.
Dat is nog kwalijker dan de bezigheden van mijn relkloon.quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:11 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zo erg is dat niet, want (en ik zal vast een ban krijgen voor het plaatsen van een chatlog):
[..]
quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat wil ik wel doen. Als je me toelaat mijn klonen op de reeks los te laten en dus terugneemt wat je in dat voorlaatste mailtje hebt gezegt.
Wacht maar, na het weekend als ik terug ben van Graspop, draai ik de reeks zelf wel de nek omquote:Op donderdag 24 juni 2004 22:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Achja, kon het proberen
Graspopquote:Op donderdag 24 juni 2004 22:28 schreef Dance-Commander het volgende:
graspop???
Graspopquote:Op donderdag 24 juni 2004 22:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wacht maar, na het weekend als ik terug ben van Graspop, draai ik de reeks zelf wel de nek om
www.graspop.bequote:Op donderdag 24 juni 2004 22:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Graspop![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |