Als je in de FAQ leest of op het forum erbij kijkt dan zie je de oplossing al staan:quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:24 schreef sleepflower het volgende:
Over Outlook en Gmail daar inzetten, die link die jullie daarvoor geven werkt bij mij niet. Nou ja, de link werkt wel, en ik kan het programma ook wel downloaden, maar ik krijge en foutmelding als ik het programma wil installeren.
nee dat kan je later wijzigenquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:39 schreef majestik1 het volgende:
Word mijn nick nou majestik1? zoja kan iemand het ff veranderen in troepa
Sorry :S
k, thanks!quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:38 schreef Jump het volgende:
[..]
Er is vanmiddag ook een mail naar je gestuurd, maar je mailadres bestond niet.
ik kan je ook terug vnaboven plaatsen
zo meteen doen
je kan ze gewoon doorsturen, mail het door naar Ulgoquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:42 schreef Young_David het volgende:
Ik heb 2 invites ontvangen ...
Die van Jasper heb ik nu gebruikt ...
Kan ik de ander (van Bart) forwarden naar iemand? (werkt dat?)
VEEL!quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:49 schreef Trobox het volgende:
Hoeveel invites zijn er vandaag al doorheen gegaan?
Veel!quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:49 schreef Trobox het volgende:
Hoeveel invites zijn er vandaag al doorheen gegaan?
Je kan de volgende mensen een invite sturen:quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:46 schreef Toet het volgende:
Ik heb 3 invites beschikbaar, maar schijnbaar kom ik midden in een conversatie binnenvallen over wie er wel en geen invites heeft gehad nu. Aan welke 3 users kan ik deze invites het best sturen?
ik denk zelf rond de 200quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:50 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Veel!
ik gok rond de 150
Kijk anders eens in je Bulk Mailquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:50 schreef MR_V het volgende:
IK stond eerst op de lijst en ik zou dus een invite moeten hebben gekregen, maar ik heb nog niks gekregen![]()
misschien is het foutgegaan met mijn adres, lennart__1@hotmail.com er staan 2 liggende streepjes in mijn adres!
Of duurt het tijdje voordat ik die invite daadwerkelijk krijg?
ja daar tussen ongeveerquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:53 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
ik denk zelf rond de 200
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |