abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 juni 2004 @ 23:48:25 #26
90988 Angeren
The devil made me do it
pi_20295169
Wanneer je Windows om wat voor reden dan ook fris installeerd (compleet --> office, internet instellingen ed), raad ik je aan om een image te maken van de c-schijf mbv ghost.
(Met Ghost maak je een complete copy van je HD (of partie) waar je windws op heb geïnstalleerd. )

Waneer je computer traag is/virus of zo dan knal je de image terug en je bent met een kwartier klaar. Je heb t je windows kant en klaar geïnstalleerd.
I am dead. As of this moment we are all dead. We go into battle to reclaim our lives. This we do gladly because we are Jem'Hadar. Remember, Victory is life."
pi_20295445
WindowWasher overschrijft je gewiste bestanden volgens mij een paar keer met andere data.
Nu ook in vanillesmaak
pi_20295713
Als je defragmenteert gaan toch ook alle verweiderde bestanden definitief weg?
pi_20295882
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 00:07 schreef Jelger het volgende:
quote:
Defeagmentatie
Het proces waarbij delen van een bestand worden verplaatst naar aangrenzende sectoren op een vaste schijf, om zo de toegangstijd te bekorten en het ophalen van het bestand te versnellen. Wanneer bestanden worden bijgewerkt, worden de nieuwe gedeelten meestal opgeslagen in de grootste aangrenzende ruimte op de vaste schijf, die zich vaak in een andere sector bevindt dan de rest van het bestand. Wanneer bestanden op deze manier gefragmenteerd raken, moet de computer telkens wanneer het bestand wordt geopend, de vaste schijf doorzoeken om alle delen ervan te vinden. Hierdoor wordt de responstijd vertraagd.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_20296049
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 00:07 schreef Jelger het volgende:
Defragmenteren, en de rest van de schijf vullen met data bestanden (of een deel van een MP3 collectie ofzo). Dan zijn de sectoren waar gewiste gevoelige informatie zou kunnen staan ten minste 1 keer overschreven. En hoewel het dan vast nog wel mogelijk is om die data terug te halen gaat dat niet makkelijk meer, en bij mijn weten niet meer met alleen een stukje software.
  woensdag 30 juni 2004 @ 00:24:25 #31
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_20296078
Symantec heeft hier een tooltje voor wat geïntergreerd is in "systemworks"........ Wist data zonder dat je een "low-level" format hoeft te doen
Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
  woensdag 30 juni 2004 @ 00:27:10 #32
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_20296140
Norton Systemworks heeft het tooltje Wipe Info waarmee het kan. En verder heeft System Mechanic volgens mij ook iets dergelijks aan boord.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
  woensdag 30 juni 2004 @ 00:28:34 #33
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_20296162
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 00:27 schreef vbmot het volgende:
Norton Systemworks heeft het tooltje Wipe Info waarmee het kan. En verder heeft System Mechanic volgens mij ook iets dergelijks aan boord.
Like I said
Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
pi_20299773
PGP..

wipe free space

Of meteen bij delete secure wipe aanzetten, dan encrypt die alles en hernoemt alles naar dezelfde naam voordat het weggaat. Duurt even, maar dan is het ook echt weg.
** 100% * P * U * R * E -- L * O * T * H **
Mijn fotoboek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')