quote:Op dinsdag 29 juni 2004 02:17 schreef static het volgende:
[..]
Nee, leuke sympathieke knul, en iedereen die daar problemen mee heeft kan zich bij mij en laffer melden.
Ja handigquote:Op dinsdag 29 juni 2004 02:20 schreef k_i_m het volgende:
Ik vraag ook altijd zondag vrij als ik zaterdag wat te doen heb.
Een kronkel die groeit? Moet je wat aan doen hoor, straks is het onhoudbaar.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 02:20 schreef k_i_m het volgende:
Ik vraag ook altijd zondag vrij als ik zaterdag wat te doen heb.
Als-in?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 02:21 schreef Bluezz het volgende:
Stet reageert overduidelijk
Wat zeg ik; ik vraag de hele week vrij als ik een keer los ga in het weekend!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 02:21 schreef static het volgende:
[..]
Een kronkel die groeit? Moet je wat aan doen hoor, straks is het onhoudbaar.
Neeuh ik heb erger meegemaaktquote:Op dinsdag 29 juni 2004 02:23 schreef k_i_m het volgende:
Ben ik vervelend?
Ohw.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 02:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat zeg ik; ik vraag de hele week vrij als ik een keer los ga in het weekend!.
Nee.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 02:23 schreef k_i_m het volgende:
Ben ik vervelend?
Als in prikkels..als in favootjes, als in reageren op.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 02:22 schreef static het volgende:
Als-in?
Ik volg je even niet, Bluezz?
Newbiequote:Op dinsdag 29 juni 2004 02:24 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Neeuh ik heb erger meegemaakt![]()
Post eens wat je nou wilt zeggen Bluezz, snap er geen ruk van.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 02:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als in prikkels..als in favootjes, als in reageren op.
Yeah right, wordt nou maar echt is vervelend...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 02:26 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Newbie.
Dat wil je niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 02:28 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Yeah right, wordt nou maar echt is vervelend...![]()
1. Met dat vervelend doelde ik op een aantal andere post (ja, ik post nog meer)quote:Op dinsdag 29 juni 2004 02:28 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Yeah right, wordt nou maar echt is vervelend...![]()
Tijdens een indrinkmeet wellicht.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 02:26 schreef static het volgende:
Post eens wat je nou wilt zeggen Bluezz, snap er geen ruk van.
Och ieder zijn eigen oordelen, wat jij vind, so what. Jammer voor jou spring ik niet voor een trein ofzoquote:Op dinsdag 29 juni 2004 02:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
1. Met dat vervelend doelde ik op een aantal andere post (ja, ik post nog meer)
2. Ik vind je een homo.
3. Ik vind je een homo.
Moet ik verder gaan?
Binnenkort dus.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 02:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tijdens een indrinkmeet wellicht.
Zie je mij ergens zeggen dat je voor de trein moet springen?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 02:31 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Och ieder zijn eigen oordelen, wat jij vind, so what. Jammer voor jou spring ik niet voor een trein ofzo
Neeuh, ben je alleen alvast voorquote:Op dinsdag 29 juni 2004 02:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Zie je mij ergens zeggen dat je voor de trein moet springen?.
Static.
Hmmjah. Ik ben blij dat je zo positief over jezelf bent. Ben je al lang uit de kast?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 02:34 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Neeuh, ben je alleen alvast voor![]()
Hmmja, ben geen tara oid die in een kast overnacht....quote:Op dinsdag 29 juni 2004 02:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hmmjah. Ik ben blij dat je zo positief over jezelf bent. Ben je al lang uit de kast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |