ik vond het ook echt leuk daar bij de FRquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag speciaal om jou weer eens te horen naar FR geluisterd.
Heerlijk om je onvervalste Mokumse accent weer eens te horen.![]()
Blindelings.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
U weet me te vinden voor de geestelijke ondersteuning.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:04 schreef laffer het volgende:
hebben we ons wel christelijk gedragen tijdens de radio uitzending??![]()
We werden nep-Amsterdammers genoemd.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag speciaal om jou weer eens te horen naar FR geluisterd.
Heerlijk om je onvervalste Mokumse accent weer eens te horen.![]()
Jij, he, hallo, we mochten niet voluit van Nolius, die spriet.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]ja
Euh, ja? En dan? Een paar klonen, een forummer en een FP'er?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:20 schreef Nolius het volgende:
Laffer en Static live in FOK!Radio
Check de reacties onder het bericht eens, Static
volgens mij is mijn post al verwijderd voordat ik hem geplaatst hadquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:20 schreef Nolius het volgende:
Laffer en Static live in FOK!Radio
Check de reacties onder het bericht eens, Static
Wat stond er dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:25 schreef laffer het volgende:
[..]
volgens mij is mijn post al verwijderd voordat ik hem geplaatst had![]()
ik kan er geen reakties postenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:26 schreef static het volgende:
[..]
Wat stond er dan?
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:15 schreef static het volgende:
[..]
We werden nep-Amsterdammers genoemd.
Amsterdamser dan dit wordt het niet.
ben je meer dan ik hoor!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 01:50 schreef Mr. Orange het volgende:
Nep amsterdammer, dat hoor ik vaak
Mag dan wel wonen in dit dorpje, maar ben toch echt amsterdammer, toch echt geboren in het AMC
Herkenbaar he?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 01:50 schreef Mr. Orange het volgende:
Nep amsterdammer, dat hoor ik vaak
Mag dan wel wonen in dit dorpje, maar ben toch echt amsterdammer, toch echt geboren in het AMC
Oei..... ja ok..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 01:56 schreef Ole het volgende:
[..]
ben je meer dan ik hoor!
geboren Rotterdamse!
Jah...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 01:57 schreef static het volgende:
[..]
Herkenbaar he?![]()
Eigenlijk wel ja...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 01:59 schreef Ole het volgende:
Ik ben dus eik een verrader :>)
JIj hebt wel zin in die meet geloof ik he?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 02:13 schreef Mr. Orange het volgende:
Amsterdam moet gewoon als examenvak komen, ipv Fries ofzo![]()
Nee, leuke sympathieke knul, en iedereen die daar problemen mee heeft kan zich bij mij en laffer melden.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 02:15 schreef Bluezz het volgende:
Je geilt wel op die jongen he stet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |