Ja, mên, wat een timing. Kom ik doodop aan.quote:Op maandag 28 juni 2004 01:25 schreef laffer het volgende:
[..]
jij komt gewoon![]()
ja phuck, maar we moesten een datum prikkenquote:Op maandag 28 juni 2004 01:28 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ja, mên, wat een timing. Kom ik doodop aan.. Dronken na 1 biertje. (yvonne hou je bek).
Okay, ik schrijf het iig op. We moeten de auto om 17 uur al inleveren, dus het zóú moeten kunnen.quote:Op maandag 28 juni 2004 01:32 schreef laffer het volgende:
[..]
ja phuck, maar we moesten een datum prikken![]()
kom gewoon man, het is een gezellige kroeg en daarna ga je maar goed uitrusten![]()
we hadden al extra tijd in gecalculeerd daarvoorquote:Op maandag 28 juni 2004 01:35 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dan ga ik trouwens ook mee op rondleiding over de wallen..
C'est bon! Al zal ik na mijn fuckantie niet veel cash overhebben voor een praktijkrondleiding.quote:Op maandag 28 juni 2004 01:37 schreef laffer het volgende:
[..]
we hadden al extra tijd in gecalculeerd daarvoor![]()
geeft niks, we gaan er gewoon een leuke avond van maken en jij mag niet ontbrekenquote:Op maandag 28 juni 2004 01:39 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
C'est bon! Al zal ik na mijn fuckantie niet veel cash overhebben voor een praktijkrondleiding..
Nu kan ik al niet meer terug hè?quote:Op maandag 28 juni 2004 01:42 schreef laffer het volgende:
[..]
geeft niks, we gaan er gewoon een leuke avond van maken en jij mag niet ontbreken![]()
Gewoon doorbikkelen; komt goed.quote:Op maandag 28 juni 2004 01:23 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik kom de 7e terug van vakantie, maar ik ga mijn best doen..
quote:Op maandag 28 juni 2004 23:43 schreef static het volgende:
laffer en ik waren al een beetje aangeschoten na 3 biertjes vanavond; goed voorteken.![]()
dat wordt nog goed oefenen danquote:Op maandag 28 juni 2004 23:43 schreef static het volgende:
laffer en ik waren al een beetje aangeschoten na 3 biertjes vanavond; goed voorteken.![]()
quote:Op maandag 28 juni 2004 23:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]Weg reputatie!
Noodzakelijk kwaad denk ik.quote:Dat gaat ff oefenen worden voor die tijd nog Static.
Do what suits you best.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
moet ik mezelf nog opgeven enzo?
zodoende bij deze dusch enzoquote:Op maandag 28 juni 2004 23:53 schreef static het volgende:
[..]
Do what suits you best.
Toch dus eerst maar een indrinkmeet dan plannen om er weer even in te komen?quote:Op maandag 28 juni 2004 23:43 schreef static het volgende:
Yep.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Toch dus eerst maar een indrinkmeet dan plannen om er weer even in te komen?
U weet me te vinden voor de geestelijke ondersteuning.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:04 schreef static het volgende:
Yep.Die komt er.
Ik heb vandaag speciaal om jou weer eens te horen naar FR geluisterd.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:04 schreef laffer het volgende:
hebben we ons wel christelijk gedragen tijdens de radio uitzending??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |