Geen criterium voor een l&s meet. Verre van.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:38 schreef Killer_Mom het volgende:
Vork mag niet komen?>hij is zoooo lief
Het is een meisje?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:40 schreef laffer het volgende:
ik ben toch al verliefd op BMWM3![]()
en als ze komt krijgt ze breazers van me en geef ik haar gratis rijles![]()
Hahahahaquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:40 schreef laffer het volgende:
[..]
ik ben toch al verliefd op BMWM3![]()
en als ze komt krijgt ze breazers van me en geef ik haar gratis rijles![]()
Jammer dat er nét geen foto van is gemaakt. Ook jammer dat het nét niet op de foto staat hoe ik jullie een ram geef. Maar in jouw geval wil ik dat deze meeting nog wel een keer overdoen hoor, ik ben niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:19 schreef SunChaser het volgende:
Tijn en ik hebben nog foto's gemaakt van K_i_m's tepelpiercing
Zegt ze net, ook die ram wil ze denk ik vast wel over doenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 02:46 schreef SunChaser het volgende:
En doen we de tepelfoto ook nog eens over he?
Het is voor jou niet een questie van niet bij mijn decolleté in de buurt komen, maar ik zou dat in het geheel zien. Vermits je kickt op blauwe ogen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 02:46 schreef SunChaser het volgende:
En doen we de tepelfoto ook nog eens over he?
gaat gezellig worden hoor ik alweerquote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het is voor jou niet een questie van niet bij mijn decolleté in de buurt komen, maar ik zou dat in het geheel zien. Vermits je kickt op blauwe ogen.
Alsof je ook maar remotely welkom bent.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:24 schreef Kreator het volgende:
Leuk.
Ik kom niet.
Kinderfeestjereactie.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:55 schreef static het volgende:
[..]
Alsof je ook maar remotely welkom bent.
Ja hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:25 schreef laffer het volgende:
[..]
maar je komt wel toch![]()
Ongeacht welkom of niet, ik kom ook niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:55 schreef static het volgende:
[..]
Alsof je ook maar remotely welkom bent.
hoeft ook nietquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:07 schreef k_i_m het volgende:
Stormlooptopic.
Diegene mag hier niet postenquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:53 schreef static het volgende:
Durven ze hier niet te posten ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |