Of naar de Marlboro masters???quote:Op vrijdag 2 juli 2004 02:40 schreef teknomist het volgende:
Gaan normale mensen dan niet naar Dance Valley toe.
Meer vrouwen als mannen die zich aangemeld hebbenquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:42 schreef Bluezz het volgende:
Wat een grote wallengroep
Nee dat doen de mensen die in zwemkleiding gaan survivelen in de heide daarquote:Op vrijdag 2 juli 2004 02:40 schreef teknomist het volgende:
Gaan normale mensen dan niet naar Dance Valley toe.
Mail static en Laffer, misschien krijg je een pre-preparty-meet aangeboden.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:42 schreef k_i_m het volgende:
Is het al bijna? Ik heb nú al zin!
Er komen mensen na DV onze richting op.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:52 schreef Paxlie het volgende:
Ik vind het nog steeds lullig van jullie dat jullie dit organiseren tijdens Dance Valley
Daar ben ik er een vanquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:54 schreef static het volgende:
[..]
Er komen mensen na DV onze richting op.
Was vorig jaar ook het geval en ook gelijktijdig met Gaypride.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:52 schreef Paxlie het volgende:
Ik vind het nog steeds lullig van jullie dat jullie dit organiseren tijdens Dance Valley
Ik niet. Ik zag de laatste trein wegrijden voor mijn neus. Weet je dat het nog verbazend lang duurt voor je een taxi kan veroveren, ook als je een kort rokje aanhebt?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan me het dringen en persen in de laatste trein op de terugweg nog goed herinneren.
Zal dit jaar dus niet veel anders zijn.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:49 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Mail static en Laffer, misschien krijg je een pre-preparty-meet aangeboden.
Ik kom alleen als sunchaser niet komtquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:19 schreef static het volgende:
[..]
Die komt er sowieso.
dan faked 1 van jullie het toch gewoon?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:19 schreef k_i_m het volgende:
Ik kom alleen als sunchaser niet komt.
Komt dat even mooi uit.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:26 schreef static het volgende:
[..]
Komt dat even mooi uit.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:44 schreef golfer het volgende:
Trouwens, volgens mij wilde Brighteyes ook meedoen aan die rondleiding op de wallen.
Ik kom wel trouwens.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:19 schreef k_i_m het volgende:
Ga je dan wel schaap eten? Uitzonderingen moeten kunnenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik kom wel trouwens.
Je nodigt toch zelf die personen uit?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:08 schreef static het volgende:
Ik ben trouwens enigszins confuus m.b.t. wie er allemaal meegaan naar de indrinkmeet.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Je nodigt toch zelf die personen uit?
Ik heb nog geen mail van je gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |