Neejquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:22 schreef GewoneMan het volgende:krijgen we nog fotos te zien ???
![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:11 schreef Copycat het volgende:
Deel tien alweer, zeg.
Voel me toch een beetje trots dat ik (mede) aan de wieg heb gestaan van deze succesvolle reeks.
ach ja dat zie jij zo... zoals ik het zie bekijk jij het erg zwart wit, ik heb toegegeven dat ik ook wel fout heb gezeten maar sindsdien IMO niet meer... verder heb jij ook je puntjes zal ik maar zeggen... anyway laten we het gezellig houden voor iedereenquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gefeliciteerd, ons kindje is vandaag tien geworden! en wat heeft het zich goed ontwikkeld. zoals we al voorspeld hadden natuurlijk. en laat ik ook gewoneman niet vergeten die, ondanks sommige dingetjes die ik hem kwalijk neem, natuurlijk wel de gangmaker
is
nee joh, je moet er geen big deal van maken, ik ben mans genoeg om het je te laten weten als ik het signaleer tot nu toe, en we kunnen nog steeds praten. dus niet zo negatief opvatten.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:03 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ach ja dat zie jij zo... zoals ik het zie bekijk jij het erg zwart wit, ik heb toegegeven dat ik ook wel fout heb gezeten maar sindsdien IMO niet meer... verder heb jij ook je puntjes zal ik maar zeggen... anyway laten we het gezellig houden voor iedereen![]()
ikkuh de gangmakerdas way too much credit iedereen heeft goede bijdrages
![]()
@zoalshetis... als je het uit wilt praten voor zover er een probleem is kom dan ff op MSN of mail me
doe ik ook niet... alleen vind ik dat je het fout ziet, en ik wordt er op aangekeken das nie kewl... niet dat ik er een big deal van maak... maar gaf alleen aan dat het kan...quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee joh, je moet er geen big deal van maken, ik ben mans genoeg om het je te laten weten als ik het signaleer tot nu toe, en we kunnen nog steeds praten. dus niet zo negatief opvatten.
have fun... enne ik kijk ook maar zal fok nog wel een beetje in de gaten houdenquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:09 schreef zoalshetis het volgende:
anyways... ga je voetbal kijken?
lol coolquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:12 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
have fun... enne ik kijk ook maar zal fok nog wel een beetje in de gaten houden![]()
Je moeder is gewoon heel slim bezig, die heeft er rekening mee gehouden dat wij straks allemaal op een housewarming party gaan komen bij jequote:Op woensdag 23 juni 2004 18:40 schreef dafjedaf het volgende:
Ik ben er net achtergekomen dat na de 23 messen, 27 tupperwarebakjes en 8 pollepels ik nu de trotse bezitster ben van een drievoudig afdruiprekkenpark. Volgens mij is mn moeder aan het doorslaan![]()
jaaaaaaaa feessiequote:Op woensdag 23 juni 2004 20:15 schreef erodome het volgende:
[..]
Je moeder is gewoon heel slim bezig, die heeft er rekening mee gehouden dat wij straks allemaal op een housewarming party gaan komen bij je![]()
heb je typo`s verbeterdquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol coolik ga over een paar minuten ff bij wat vrienden kijken. ik denk dat nederland in de kwart finale gaat komen, maar dat is wel een beetje een twijfelachtige zekerheid. wishfull thinking.
fuck das een verdomd goed planquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:17 schreef purplerose het volgende:
*zuigt relaxed wat aan haar waterpijpje en geniet van de regen en de storm*
ik heb lekker jongootje en ga nu maar eens op voetbal aan...succes allen met de winst van nederland.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:17 schreef purplerose het volgende:
*zuigt relaxed wat aan haar waterpijpje en geniet van de regen en de storm*
de kansen zijn redelijk groot. het b team van tsjechie moet zich nog bewijzen, dus hoe meer b spelers hoe beter. bovendien hebben ze nog iets goed te maken met de duitsers. nederland onder hoge spanning kan redelijk werken denk ik. dus we hebben een kans. niet groot maar ik denk dat we hem pakken.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:19 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
heb je typo`s verbeterd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |