waar ga je vanavond voetbal kijken gijs? Lijkt me leuk om met ze alle te kijkenquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:03 schreef silver-surfer het volgende:
Nederland![]()
Was dat een wedstrijd gijs? Of training?quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:07 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik heb net zo goed geworpen!!! 64 meter. er stond wel erg veel wind.
nu ik ben verliefd op jequote:Op woensdag 23 juni 2004 17:07 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik heb net zo goed geworpen!!! 64 meter. er stond wel erg veel wind.
helaas een trainingquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Was dat een wedstrijd gijs? Of training?
Gijs... K*nker zooi... Odin en ik hebben allebei Avonddienst..quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:10 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
waar ga je vanavond voetbal kijken gijs? Lijkt me leuk om met ze alle te kijken![]()
Alvast wat roet paktquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:16 schreef silver-surfer het volgende:
Want we gaan gewoon lekker door!!
Soosquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:10 schreef Soos_Nexium het volgende:
[..]
nu ik ben verliefd op je
Gijs ... jij denkt van niet??quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:17 schreef gieling het volgende:
[..]
Alvast wat roet pakt
en die kwartfinale is zaterdag... ok wij zijn er ookquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... K*nker zooi... Odin en ik hebben allebei Avonddienst.. [afbeelding]
Kwart finale gaan we zeker met zijn allen kijken!! Toch?
hdhfsyawquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs ... jij denkt van niet??
ik hou ook van jou, maar ik hoop vrijdag de alweer 5de layout te lanceren zonder fouten , inclusief spellings controle en nootjes,quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Soos![]()
Coole nieuwe layout van http://www.nexiumbrothers.tk
Link naar consolegamersquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:30 schreef Soos_Nexium het volgende:
[..]
ik hou ook van jou, maar ik hoop vrijdag de alweer 5de layout te lanceren zonder fouten , inclusief spellings controle en nootjes,
Ga je naar Zweden- Duitsland kijken dan???quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... K*nker zooi... Odin en ik hebben allebei Avonddienst.. [afbeelding]
Kwart finale gaan we zeker met zijn allen kijken!! Toch?
Negerleekquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ga je naar Zweden- Duitsland kijken dan???![]()
Tuurlijk, consolegamers is van mijn broeder. En zoals god aan maria vertelde "kazen smelten niet in de hemel maar in de pan" .quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Link naar consolegamers![]()
Lul. Kut neger.quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ga je naar Zweden- Duitsland kijken dan???![]()
Wereldsquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:36 schreef Soos_Nexium het volgende:
[..]
Tuurlijk, consolegamers is van mijn broeder. En zoals god aan maria vertelde "kazen smelten niet in de hemel maar in de pan" .
ben met CMS systeem bezig waarmee ik auteurs en redactie leden rechten kan geven tot zelf aanpassen van de TNB site en je kan ook dingen zien en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |