abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20125045
Ik weet niet of het in dit topic thuis hoort, zo niet, dan moet het maar verplaatst worden...

Ik moet een brief op de post doen die precies aanstaande dinsdag aankomt op de plaats van bestemming (buiten mijn regio, maar binnen Nederland).

Aangezien ik al tijden geen 'normale brief' meer heb verstuurd, zou ik niet weten wanneer ik hem moet posten..... Wie wel?
pi_20125090
Over het algemeen doet de post er maar een dag over binnen Nederland, dus normaal gesproken zou die brief er op dinsdag moeten zijn als je 'm maandag post, maar als je het zeker wil weten kun je het natuurlijk nog een dagje eerder doen.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_20125100
maandag voor dat de bak geleegd wordt waar je hem in gooit
pi_20125118
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 15:43 schreef Angeles het volgende:
Over het algemeen doet de post er maar een dag over binnen Nederland, dus normaal gesproken zou die brief er op dinsdag moeten zijn als je 'm maandag post, maar als je het zeker wil weten kun je het natuurlijk nog een dagje eerder doen.
op zondag wordt er niet zo druk geleegd
pi_20125170
Als je het maandagochtend op de post doet komt het in orde
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_20125257
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 15:43 schreef jp84 het volgende:

op zondag wordt er niet zo druk geleegd
Op zondag is er volgens mij wel een buslichting, op zaterdag niet.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_20125899
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 15:48 schreef Angeles het volgende:

[..]

Op zondag is er volgens mij wel een buslichting, op zaterdag niet.
Idd, zondag wordt de bus wel geleegd, op zaterdag niet.
Meestal is post er in 1 dag, maar ik zou het voor de zekerheid dan zondag al posten, als het niet uitmaakt als de brief er een dag eerder is tenminste
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_20126404
95% zeker dat het op een dinsdag wordt bezorgd als je het op een maandag in de brievenbus gooit.
pi_20126495
Kortom, voor 100% zekerheid een zondag posten.

Slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')