nee, ik had nog niet op Send gekliktquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:43 schreef LintuxCx het volgende:
Schoft, Singa en mat_herben kunnen van het lijstje gehaald worden, want die hebben mail.
[edit] Ai, Schoft is al ge-invite? Komt op zich mooi uit, want ik zie net dat ik z'n adres verkeerd ingetikt heb.
kan je anders even op voorhand melden naar wie je een invite stuurt. nu zijn er dubbel invites verstuurdquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:44 schreef Rio het volgende:
Nog meer;
gringo2 AT freeler.nl
m.c.dejong AT student.utwente.nl
hebben ook mail
edit: nu zijn ze op.
Geef even de usernames, en meld VAN TE VOREN wie je wil gaan inviten![]()
Maak daar unimaas van en het werktquote:iajah.klaassens AT student.inimaas.nl
Ze staan nog wel in je sent items, anders pak je de volgende uit de lijst?quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:47 schreef Rio het volgende:
This is an automatically generated Delivery Status Notification
Delivery to the following recipient failed permanently:
iajah.klaassens AT student.inimaas.nl
Technical details of failure:
PERM_FAILURE: DNS Error: Domain name not found
Sorry, die kan weer terug op de lijst dus, ik had het al twee keer geprobeerd. Nu is het, zoals gezegd, op qua invites voor vandaag.
Hmmm... Heb jij geen mail/melding gekregen dat die al ge-invite was? Zonde...quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:44 schreef Rio het volgende:
Nog meer;
m.c.dejong AT student.utwente.nl
hebben ook mail
Gehad en bedankt.quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:59 schreef wonko het volgende:
[..]
Tweek is gestuurd...Ulgo heb ik geen mailadres van...
Stuur hem dan naar de next in list...quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:56 schreef LintuxCx het volgende:
Okay, de wasted invitation heeft zo toch nog nut. Voor de eerste die 'm leest, dit is de URL uit de mail die ik terug kreeg:
...
Wie het eerst komt, die het eerst maalt. En s.v.p. geen gebruik van maken als je al een acct hebt...
hij is al gebruikt nuquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:59 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Stuur hem dan naar de next in list...
nog nix binnen :Squote:Op woensdag 23 juni 2004 17:33 schreef flat_erik het volgende:
[..]
Deze mensen hebben email![]()
Thanks,quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:56 schreef LintuxCx het volgende:
Okay, de wasted invitation heeft zo toch nog nut. Voor de eerste die 'm leest, dit is de URL uit de mail die ik terug kreeg:
http://gmail.google.com/gmail/a-1561a1c627-f6b20f1f8f
Wie het eerst komt, die het eerst maalt. En s.v.p. geen gebruik van maken als je al een acct hebt...
erg erg erg lame...quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:00 schreef Zaagmans het volgende:
[..]
Thanks,
#32(zaagmans) kan van de lijst !
voorkruiperquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:00 schreef Zaagmans het volgende:
[..]
Thanks,
#32(zaagmans) kan van de lijst !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |