zijn die al v/d lijst af?quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:02 schreef Jump het volgende:
[..]
ik zal je al 5 namen mailen
Het e-mail adres van blender.quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:04 schreef Jump het volgende:
[..]
zie men profiel
of het emailadres van iemand anders ?
[..]
blender - at - hotfusion.orgquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:07 schreef botterfly het volgende:
[..]
Het e-mail adres van blender.
post boven de uwequote:Op woensdag 23 juni 2004 17:07 schreef Blender het volgende:
Jump, zou je misschien blender - at - hotfusion.org kunnen doorgeven aan degene die mij een invite gestuurd heeft in plaats van blendertje - at - hotmail.com wat ik eerst had doorgegeven?
Maar dan dus alsjeblieft niet naar mijn hotmail adres... dat is al een keer misgegaan blijkbaar. Als er daar alsnog een aan komt gooi ik die hier weer in de groep.quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:07 schreef botterfly het volgende:
[..]
Het e-mail adres van blender.
@ jump deze had ik nodigquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:07 schreef Blender het volgende:
Jump, zou je misschien blender - at - hotfusion.org kunnen doorgeven aan degene die mij een invite gestuurd heeft in plaats van blendertje - at - hotmail.com wat ik eerst had doorgegeven?
Haha,quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:06 schreef Jump het volgende:
[..]
opent in popupje
ploeink zal van popupblocker komen
Ik heb al 5 mensen van de lijst gehaald die ik zo dadelijk naar flat_eric ga mailen
dat zijn:
Shaolin
Tolerantie
DaCybrSrfr
Garagefluit
hmmm_lasagne_
48 uurquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:15 schreef Blender het volgende:
YES! Done. Onwijs bedankt! Hoe lang duurt het nu ongeveer voordat ik hier met invites kan gaan strooien?
bij de meeste duurt het nu iets langer. ik heb 5 dagen meoten wachten en krijg nu om de 2 dagen 6 invites.quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:17 schreef flat_erik het volgende:
[..]
48 uur
niet altijd. soms duurt het veel langer.quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:17 schreef flat_erik het volgende:
[..]
48 uur
namen aub, is handiger voor als er nog komenquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:18 schreef Rio het volgende:
Ik ga nu mensen uitnodigen!
meld even wie dan. ik ga ook invites versturen namelijk.quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:18 schreef Rio het volgende:
Ik ga nu mensen uitnodigen!
donequote:Op woensdag 23 juni 2004 17:28 schreef Guusie het volgende:
Ik wil ook wel graag een Gmail emailadres![]()
Username: Guusie
Email: -knip-
Deze mensen hebben emailquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:06 schreef Jump het volgende:
Ik heb al 5 mensen van de lijst gehaald die ik zo dadelijk naar flat_eric ga mailen
dat zijn:
Shaolin
Tolerantie
DaCybrSrfr
Garagefluit
hmmm_lasagne_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |