stuur maar door naar de volgende dan. ze komen wel vragen waar hun invite blijftquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:29 schreef mien-moeke het volgende:
LUC83 [at] email punt nl geeft een error... Kan niet worden bezorgd
ik heb hem nog niet, misschien komt ie zo nogquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:34 schreef mien-moeke het volgende:
Kareltje de grote en Tha Devil zijn geinvite
Thank you.....quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:28 schreef mien-moeke het volgende:
tot en met Dycell zijn geinvite!!!
Is gedaanquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:26 schreef DiRadical het volgende:
[..]
@botterfly
Bedankty voor je invite, maar blijkbaar geeft die @$%@$#@ hotmail bij mij wel problemen.
Maar er kwam natuurlijk wel weer een 'MaleEnhancement' mailtje door![]()
Zou je de invite nog een keer willen versturen naar webmaster_AT_diradical.com
Mail me op mienmoeke (a) gmail (.) com en de eerst volgende invite die ik krijg is voor jou....quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:42 schreef ThA_DeViL het volgende:
heb ze bij de gelukkigen geplaatst:)quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:41 schreef mien-moeke het volgende:
Ook TIEBO rebound...
Heb STERKSTAALTJE geinvite
Devil bounced.
Dr XL TROUBLE geinvite
gedaanquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:44 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Mail me op mienmoeke (a) gmail (.) com en de eerst volgende invite die ik krijg is voor jou....
Dit geld ook voor lennart1
Gedaan, veel plezier ermeequote:Op woensdag 23 juni 2004 15:43 schreef XiQ het volgende:
Ik ga
Ceased2Be
HotFudge
Eilanden
inviten
het is zonet, met 1 Nquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:46 schreef mien-moeke het volgende:
devil (bij) zonnet (punt) com
lennart1__1 (bij) hotmail (punt) com
Ik zag het net.. Staat ook in mijn reply mail... I'm so sorry...quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:48 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
het is zonet, met 1 N
geen probleemquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:49 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Ik zag het net.. Staat ook in mijn reply mail... I'm so sorry...![]()
![]()
ik ga Tha_devil terug vanboven plaatsenquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:49 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Ik zag het net.. Staat ook in mijn reply mail... I'm so sorry...![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |