Jeeh, en daar ben ik nog net geweest...maar verstuurd...quote:
Ach...alsof ik steeds alleen maar daar zit te kijken...maar toch bedankt...quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kan je die niet uit de lijst in de openingspost halen dan? Lynx browser of zo?.
Graag gedaanquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:12 schreef wonko het volgende:
Ach...alsof ik steeds alleen maar daar zit te kijken...maar toch bedankt...
Als ik me echt aangevallen voel dan bijt ik terug... hehehequote:Op woensdag 23 juni 2004 15:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Graag gedaan. Als ik je echt wil aanvallen zet ik het er wel bij
.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:14 schreef drelletje het volgende:
NEEEEEE ik heb een gmail topic gemist! damn.
er zou een verstuurd moeten zijn naarr jeroenh (apenstaart) gmx.netquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:12 schreef jeroen_h het volgende:
@Jump ik las dat er een invite naar me gestuurd was, maar die is helaas niet aangekomen.
Heb niks binnen gehad en het is ook geen hotmail account.
ik heb er ook een gemist hoor. vorige zondag, of zaterdag. toen het helemaal in het honderd liepquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:15 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
![]()
zal hem mailtje sturen om te vragen om de invite eens opnieuw te sturenquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:17 schreef jeroen_h het volgende:
Het email adres klopt en zou verstuurd zijn door mschol
IS wel logish als je een paar uur niet op Fok! was dan heb je weer z'n topic gemistquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:15 schreef Jump het volgende:
ik heb er ook een gemist hoor. vorige zondag, of zaterdag. toen het helemaal in het honderd liep
volgens mij nietquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:21 schreef UnderWorld_ het volgende:
misschien ook een nieuws submit op tweakersOf hebben die al zoiets?
bespaar ons dat. krijgen we alllemaan nieuwe geregistreerde gebruikersquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:21 schreef UnderWorld_ het volgende:
Damn, dat gaat snel. Gisteren ofzo waren er nog 300 in de wachtlijst en nu een dikke 100
edit: misschien ook een nieuws submit op tweakersOf hebben die al zoiets?
coolquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:24 schreef mien-moeke het volgende:
Ik heb invites!!! Zijn de lijsten up-to-date?
@botterflyquote:Op woensdag 23 juni 2004 schreef botterfly het volgende
quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:24 schreef ZX9R het volgende:
5 van de 6 mensen hebben mijn invite al geaccepteerd.
Bij mij nog maar 2
ik denk wel dat heel veel tweakers een Gmail acount hebben hoorquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:24 schreef Jump het volgende:
[..]
bespaar ons dat. krijgen we alllemaan nieuwe geregistreerde gebruikers
ja, stuur maar naar de bovenste zoveel. plaats wel eens hun namen in het vet hier. is overzichtelijker en valt direct opquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:24 schreef mien-moeke het volgende:
Ik heb invites!!! Zijn de lijsten up-to-date?
I've got mail THNX !!!quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:28 schreef mien-moeke het volgende:
tot en met Dycell zijn geinvite!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |