stuur door naar eduard112.quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:43 schreef Remzz het volgende:
Heb een dubbele is de lijst al opgeschoond? Naar wie kan ik em doorsturen?
been there done that ...quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:43 schreef Jump het volgende:
# Remzz
# gizmo_rtd
# Remzzquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:43 schreef Jump het volgende:
[..]
heb je
# eduard112
# Fugie
ook een invite gestuurt? of nog naar
# Remzz
# gizmo_rtd
?
Thx Rioquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:24 schreef Rio het volgende:
litpho uitgenodigd!
Is gebeurdquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:45 schreef Jump het volgende:
[..]
stuur door naar eduard112.
de lijst is normaal up to date
Oepsss.quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:43 schreef HvS het volgende:
Ik sta op de lijst van mensen die al een account hebben, maar die heb ik niet, wie heeft mij een e-mail gestuurd? Anyway, die ben ik dan kwijt of heb ik per ongeluk weg geflikkert, zou die persoon opnieuw een e-mailtje kunnen sturen?
Hoe meer mensen een account hebben hoe meer invites er komen. Vriend van mij en ik hebben de 18 de een account gewonnen en nu beide 6 invites. Dat is dus na 5 dagen de eerste 6 invites.quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:52 schreef Trobox het volgende:
Zou ik het vanavond nog halen denk je? Ben nu 58ste.. Ach ja, ik zie het wel. Hoe zou google dat doen, die invites uitdelen? Gewoon random?
Noem hier even [aantal invites dat je hebt] en schrijf de emailadressen op.quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:01 schreef Manono het volgende:
Ik heb m'n acount THNXXXXXXX a lot Fok, nu ga ik wat users van bovenaan het volgende topic inviten, maar wat nu als die al een invite hebben ontvangen?
Ja echtwelquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:05 schreef YourMaster het volgende:
Schiet lekker op vandaag.
Na gisteren dacht ik dat ik er nog wel een tijd op zou staan, maar misschien ben ik voor vanavond nog aan de beurt.
okquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:10 schreef Slarioux het volgende:
Deel 28 staat klaar overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |